جمعه سرنوشت برای پرسپولیس

  • ورزشی
  • جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ۱۲:۴۶
    کد خبر :672195

در شرایطی که بسیاری از شواهد از قطع همکاری کالدرون با پرسپولیس خبرمی دهد این باشگاه هنوز امیدوار به بازگشت سرمربی آرژانتینی اش است.

امروز همان روزجمعه‌ای است که مسئولان باشگاه پرسپولیس گفته اند سرنوشت سرمربی تیمشان مشخص می‌شود؛ کالدرون یا گزینه‌ای دیگر، پرسشی است که پاسخش باید امروز مشخص شود؛ البته اگر این داستان شبیه داستان استراماچونی و استقلال نشود!

به گزارش فرارو، کالدرون درست به دلیل اینکه نتوانسته دستمزدش را از باشگاه پرسپولیس بگیرد قرارداد را یک طرفه فسخ کرده ورفته؛ از طرفی دستیارانش را به خارج از ایران فراخوانده تا نشان دهد درباره تصمیم جدایی اش مصمم است. در این سو، اما مسئولان باشگاه می‌گویند مشکل خاصی نیست واو به زودی برمی گردد.

برخلاف ادعای مسئولان باشگاه مشکل کالدرون بسیار جدی است؛ او می‌گوید برعکس موارد مطرح شده، پولش را نگرفته ومهلتی که به باشگاه هم داده به پایان رسیده؛ این صحبت‌ها از طرف کالدرون در حالی مطرح می‌شود که پرسپولیسی‌ها پیش‌تر گفته بودند قسط اول دستمزد کالدرون را داده ودرگیر پرداخت قسط دوم هستند. موضوعی که مشخص شد صحت ندارد و کالدرون تازه قسط اولش را گرفته است.

به هرحال همین مشکلات که کالدرون اسمش را عدم صداقت طرف مقابل گذاشته باعث شده فعلا بحث جدایی مطرح شود؛ موضوعی که پرسپولیسی‌ها می‌گویند در حال رایزنی هستند تا نظر این مرد آرژانتنی را عوض کنند. باشگاه از چند روز قبل خبر داده بود جمعه همه چیز مشخص می‌شود و امروز همان جمعه وعده داده شده است. آیا کالدرون برمیگردد؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید