مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران عنوان کرد

تکذیب قطع همکاری مراکز رادیولوژی و سونوگرافی استان مازندران با بیمه سلامت

    کد خبر :126651

مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران قطع همکاری رادیولوژیست‌های این استان را با بیمه سلامت تکذیب کرد.

رسول ظفرمند در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر، تصریح کرد: این نامه امضایی ندارد و به نظر می‌رسد برای تمام بیمه‌های پایه نوشته شده است و مشخص نیست چرا من مخاطب قرار گرفته‌ام.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه که تعرفه‌های رادیولوژی کاهش پیدا کرد، در جلسه‌ای که قبلا با انجمن رادیولوژی استان داشتیم، اعلام کردند که اگر این تعرفه‌ها اجرا شود همکاری خود را با بیمه سلامت قطع می‌کنند، اما مشخص نیست چه کسانی این نامه را نوشته‌اند؛ من با رئیس این انجمن هم صحبت کردم و گفتند ممکن است بعدا بخواهیم چنین نامه‌ای بنویسیم اما تا امروز انجام نداده‌ایم.
به گزارش ایسنا، روز گذشته نامه‌ای در فضای مجازی به نام رادیولوژیست‌ها منتشر شد که بدون امضاء بود و در آن اعلام شده بود مراکز رادیولوژی و سونوگرافی استان مازندران با بیمه سلامت این استان قطع همکاری کرده‌اند. در این نامه نوشته شده است که «دلیل تاخیر یکساله در پرداخت مطالبات، تورم سالیانه، افزایش حقوق و بیمه پرسنل، هزینه‌های جاری و … این مراکز در حال ورشکستگی هستند. به همین دلیل براساس بندهای 4-1 و 5-1 قرارداد بین این مراکز و بیمه سلامت استان، تصویربرداری در این مراکز رادیولوژی و سونوگرافی به صورت آزاد انجام می‌شود.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید