توییتر آبی اکنون به شما اجازه آپلود ویدئو 60 دقیقه‌ای می‌دهد

    کد خبر :962706

از زمانی که توییتر توسط ایلان ماسک خریداری شد، تغییرات زیادی در این شرکت و همچنین عملیات آن رخ داده است. اکنون، آخرین به‌روزرسانی، افزودنی‌های جدیدی را به اشتراک پولی توییتر آبی خود آورده است تا آن را برای پایگاه کاربری خود جذاب‌تر کند.

بازتاب-برای کسانی که نمی‌دانند، سرویس آبی اساساً چیزی است که علامت آبی را به شما ارائه می‌دهد و نمایه شما را تأیید می‌کند. کسب و کارها و شرکت‌های بزرگ یک علامت طلایی دریافت می‌کنند تا آنها را از کاربران عادی متمایز کند. با اشتراک آبی، کاربران همچنین می‌توانند از تبلیغات در پلتفرم میکروبلاگینگ نیز صرف نظر کنند. اما با آخرین به‌روزرسانی، امتیازها به «رتبه‌بندی اولویت‌بندی‌شده در مکالمات» نیز افزایش می‌یابد.

این بدان معنی است که پاسخ‌های شما در رتبه‌های بالاتر قرار می‌گیرند و در توییت‌ها بیشتر قابل مشاهده خواهند بود. علاوه بر این، شرکت همچنین به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای طولانی تا 60 دقیقه را نیز آپلود کنند. هر دو این ویژگی‌ها غافلگیرکننده نیستند، زیرا قبلاً توسط ایلان ماسک در ماه گذشته وعده داده شده بود، زمانی که او اعلام کرد مشترکین آبی که هر ماه 8 دلار پرداخت می‌کنند، در کنار امکان پست کردن، «اولویت پاسخ‌ها، اشاره‌ها و جستجو» را خواهند داشت.

توییتر آبی

 ویدیوهای یک ساعته طبق یادداشت‌های رسمی از پشتیبانی توییتر، رتبه‌بندی اولویت‌ها همچنین به کاهش دید کلاهبرداری‌ها، هرزنامه‌ها و ربات‌ها کمک می‌کند. اگرچه، هنوز مشخص نیست که آیا مشترکین آبی در هر پاسخ توییت در صدر لیست قرار خواهند گرفت یا خیر. آپلود ویدیوی جدید نیز فقط به کاربران وب ارائه می‌شود. به عبارت دیگر، قانون 10 دقیقه برای آپلود ویدیو همچنان برای کاربران iOS و اندروید در دستگاه‌های تلفن همراه اعمال می‌شود.

از زمانی که ماسک توییتر را تصاحب کرد، تغییرات سریعی در آن به وجود آورد. پیشتر نیز گفته شد قابلیت نوشتن توییت‌های 4000 کلمه‌ای هم بزودی فراهم خواهد شد اما مشخص نیست شامل تمامی کاربران می‌شود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید