تلویزیون جدید هایسنس شبیه تابلو است

    کد خبر :1065446
تلویزیون جدید هایسنس شبیه تابلو است

هایسنس با محصول جدید CanvasTV وارد بازار تلویزیون با طراحی هنری می‌شود. این تلویزیون صفحه مات به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت عدم استفاده به عنوان یک شیء هنری دیجیتال یا همان تابلو دیجیتال عمل کند.

بازتاب-این کانسپت ممکن است آشنا به نظر برسد، شبیه تلویزیون The Frame سامسونگ است، اما از نظر قیمت تفاوت قابل توجهی دارد. مدل‌های CanvasTV 55 و 65 اینچی به ترتیب 999 و 1299 دلار قیمت دارند. علی‌رغم قیمت پایین‌تر، CanvasTV دارای صفحه نمایش 4K QLED با فناوری ضد تابش نور مانند رقیب گران قیمت خود است.

همچنین نرخ تازه‌سازی 144 هرتز را برای تصاویری روان‌تر، سنسور کم‌نور خودکار و صدای فراگیر چند کاناله 2.0.2 ارائه می‌کند. CanvasTV با آثار هنری مختلف در سبک‌های انتزاعی، مدرن و رنسانس از پیش بارگذاری شده ارائه می‌شود. کاربران به راحتی می‌توانند با استفاده از دکمه “Art Mode” روی کنترل از راه دور بین آنها و عکس‌هایشان جابه جا شوند.

تلویزیون جدید هایسنس شبیه تابلو است

این تلویزیون حتی دارای سنسور حرکتی است که برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی، نمایشگر را هنگامی که اتاق خالی است خاموش می‌کند. CanvasTV با پایه دیواری و قاب چوب ساج همراه است. برای تنوع، قاب‌های سفید و گردویی قابل تعویض برای خرید جداگانه موجود است. CanvasTV تابستان امسال وارد قفسه‌های فروشگاه‌ها می‌شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید