ساعت آمازفیت Bip 5 Unity با طراحی شبیه اپل واچ

    کد خبر :1065395
ساعت آمازفیت Bip 5 Unity با طراحی شبیه اپل واچ

آمازفیت به تازگی ساعت هوشمند جدیدی را با نام Bip 5 Unity در بازار جهانی معرفی کرده است. ساعت هوشمند جایگزینی برای آمازفیت Bip 5 است که چندین ویژگی کلیدی را حفظ کرده است.

بازتاب-این دستگاه دارای صفحه نمایش 1.91 اینچی LCD با وضوح 320 در 280 پیکسل است. این ساعت دارای فریم فولادی ضد زنگ است که دوام آن را بهبود می‌بخشد و همچنین دارای استاندارد IP68 است که به این معنی است که ساعت می‌تواند در عمق 1.5 متری آب شیرین به مدت 30 دقیقه مقاومت کند.

این ساعت هوشمند مجهز به حسگر بیومتریک Amazfit’s BioTracker PPG است که ضربان قلب و سطح اکسیژن خون را کنترل می‌کند. این سنسور همچنین هشدارهایی را برای خوانش ضربان قلب غیرطبیعی و استرس بالا یا سطوح پایین اکسیژن ارائه می‌دهد. آمازفیت Bip 5 Unity را با بیش از 120 حالت ورزشی بارگذاری کرده است. علاوه بر این، آمازون الکسا برای دستورات صوتی را شامل می‌شود و از حدود 70 برنامه از طریق برنامه تلفن هوشمند خود پشتیبانی می‌کند.

ساعت آمازفیت Bip 5 Unity با طراحی شبیه اپل واچ

این ساعت دارای باتری 300 میلی آمپر ساعتی است که تا 5 روز استفاده سنگین، 11 روز استفاده معمولی یا 26 روز در حالت صرفه جویی در باتری را پشتیبانی می کند.

Bip 5 Unity در حال حاضر در بریتانیا و ایالات متحده در دسترس است و به ترتیب با قیمت 59.99 دلار و 69.99 پوند به فروش می‌رسد. آمازفیت قصد دارد Bip 5 Unity را در سطح جهانی عرضه کند، با این حال، هنوز جزئیات قیمت و در دسترس بودن را برای مناطق دیگر فاش نکرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید