تلفن هوشمند آنر پلی 5 با دوربین چهارگانه معرفی شد

  • پیشخوان
  • چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ۱۹:۱۰
    کد خبر :811553

شرکت آنر زیربرند مستقل هوآوی محسوب شده که در طول چند سال گذشته سعی داشته محصولات منحصربفردی را روانه بازار کند. به تازگی گوشی جدید آنر پلی 5 را با مشخصاتی قابل توجه رونمایی کرد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–این گوشی در دوربین اصلی خود به چهار سنسور دوربین مجهز شده است. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی بوده و سنسور اولترا واید آن 8 مگاپیکسلی است. یک سنسور دو مگاپیکسلی عمق و یک سنسور دو مگاپیکسلی ماکرو نیز در ماژول دوربین این گوشی وجود دارند.

همان طور که گفتیم آنر از تراشه دایمنسیتی 800U به عنوان قلب تپنده این گوشی استفاده کرده است. این تراشه با 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده و حافظه داخلی آنر پلی 5 نیز با توجه به هر نسخه، 128 و یا 256 گیگابایت است.

honor play 5 در زمینه صفحه نمایش نیز از مشخصات بسیار خوبی بهره می‌برد. نمایشگر 5.53 اینچی این گوشی از نوع اولد است و از رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده می‌کند. در بخش بالایی نمایشگر این گوشی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با استفاده از طراحی موسوم به قطره‌ای قرار دارد.

آنر در جدیدترین گوشی خود از یک باتری 3800 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده که در مقایسه با رقبایش، از ظرفیت نسبتا کمتری بهره می‌برد. اما به لطف پشتیبانی از شارژ سریع 66 واتی، آنر پلی 5 می‌تواند در تنها 35 دقیقه به صورت کامل شارژ شود که فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

آنر این گوشی را در کشور چین معرفی کرده و ظاهرا در حال حاضر برنامه‌ای برای عرضه جهانی آن ندارد. این مدل به اندروید 10 و رابط کاربری مجیک یو آی 4.0 مجهز شده و خبری از پشتیبانی از سرویس‌های گوگل در آن نخواهد بود. با توجه به عرضه در کشور چین، به نظر نمی‌رسد این مورد به فروش این گوشی ضربه‌ای وارد کند.

شرکت آنر جدیدترین گوشی خود را در رنگ‌های مشکی، گردینت و بنفش روانه بازار خواهد کرد. نسخه 128 گیگابایتی آنر پلی 5 حدود 326 دلار قیمت داشته و نسخه 256 گیگابایتی نیز حدودا 358 دلار قیمت خواهد داشت. فروش این گوشی رسما از هفته آینده در کشور چین آغاز خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید