تصاویر رسمی جدیدترین گوشی نوبیا منتشر شد

    کد خبر :889051
تصاویر رسمی جدیدترین گوشی نوبیا منتشر شد

گوشی Nubia Z40 Pro در تاریخ ۲۵ فوریه در چین عرضه می‌شود. پیش از آن، این شرکت تصاویر رسمی را برای نشان دادن طراحی Z40 Pro منتشر کرده است. تصاویر جدید نیز انواع رنگ‌های آن را تایید می‌کند.

تصاویر Nubia Z40 Pro نشان می‌دهد که این گوشی دارای یک صفحه نمایش OLED سوراخ‌دار با لبه‌های خمیده در جلو است. یک ماژول با اندازه بزرگ در قسمت بالایی قسمت پشتی تلفن وجود دارد که دارای یک واحد دوربین سه‌گانه در سمت چپ و برند Nubia در سمت راست است.

دوربین اصلی ۳۵ میلی‌متری موجود در Nubia Z40 Pro دارای ویژگی‌هایی مانند دیافراگم f/۱.۶، پشتیبانی از OIS و لنز ۷P است. گزارش‌های منتشر شده ادعا می‌کنند که Z40 Pro اولین گوشی با سنسور تصویر سونی IMX787 خواهد بود. شاید Z40 Pro به‌عنوان نخستین گوشی اندرویدی با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مغناطیسی معرفی شود.

نوبیا همچنین تایید کرده است که Z40 Pro توسط تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۱ کار خواهد کرد.

گوشی ZTE با شماره مدل NX701J اخیرا در سایت صدور گواهینامه CMIIT مشاهده شده است. گواهی 3C این دستگاه نشان می‌دهد، این گوشی بدون آداپتور برق فروخته خواهد شد. این مدل نیز احتمالا مانند مدل قبلی خود Nubia Z30 Pro از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی هنوز در پایگاه داده سایت صدور گواهی TENAA ظاهر نشده است.

Nubia Z40 Pro با ۱۶ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۱ عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود این گوشی با یک سیستم پراکنده کردن گرما در سطح هوافضا وارد بازار شود.

گیزموچاینا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید