برای نصب ویندوز 11 پرو باید به اینترنت متصل باشید

    کد خبر :889092

آنطور که پیداست به زودی مایکروسافت نصب ویندوز 11 را برای کاربران سخت تر می کند و بدون دسترسی به اینترنت و ایجاد یک حساب کاربری مایکروسافت قابل استفاده نخواهد بود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_مایکروسافت به تازگی بیلد 22557 از ویندوز 11 را در اختیار کاربران عضو برنامه ویندوز اینسایدر قرار داده است که در کنار همه قابلیت های جدید آن، خبر از سیاست های جدید مایکروسافت می دهد.

در بیلد جدید ویندوز 11 مایکروسافت دسترسی به اینترنت و داشتن یک حساب کاربری مایکروسافت را برای نصب هر دو نسخه خانگی و پرو ویندوز 11 الزامی کرده است. با وجود اینکه مایکروسافت امکان ایجاد حساب آفلاین را به کاربران نسخه پرو می دهد، اما تاکید کرده در آینده کاربران نسخه هوم نیز ملزم به استفاده از حساب مایکروسافت خواهند بود.

هرچند همه تغییرات بیلدهای پیش نمایش لزوماً در نسخه نهایی اعمال نمی شود، اما بسیار محتمل به نظر می رسد که دسترسی به اینترنت و داشتن یک حساب کاربری مایکروسافت در آپدیت های بعدی برای نصب ویندوز 11 الزامی شود. به این ترتیب گزینه های قابل صرف نظر در نصب ویندوز 11 کاهش خواهد یافت.

به وضوح اجباری شدن استفاده از حساب کاربری مایکروسافت دردسرهای فراوانی را برای کاربران سازمانی و خانگی ایجاد خواهد کرد و استفاده از حساب محلی آسان تر است. افزون بر ضرورت دسترسی به اینترنت، کاربران می توانند دلایل بیشتری برای مخالفت با این تصمیم مایکروسافت داشته باشند که نگرانی ها در خصوص حریم خصوصی از جمله آنها است.

هنوز مایکروسافت مشخص نکرده چه وقت داشتن حساب کاربری مایکروسافت برای نصب ویندوز 11 به طور کامل ضروری خواهد شد. این کار می تواند حتی در زمان فروش کامپیوتر مشکلاتی را به وجود آورد.

برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات جدید اضافه شده در بیلد 22557 ویندوز 11 به این نوشتار مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید