تاریخ معرفی سیستم عامل ویندوز 12 لو رفت

    کد خبر :1037337
ویندوز 12

مایکروسافت در نظر دارد نیمه نخست سال 2024 نسخه بعدی ویندوز یعنی سیستم عامل ویندوز 12 را به عنوان نسخه بروز شده ویندوز 11 معرفی کند.

بازتاب-طبق گزارش Commercial Times، سیستم عامل ویندوز 12 در ژوئن 2024 معرفی و تابستان 2024 عرضه خواهد شد. تاریخ کاملاً محتمل به نظر می‌رسد، زیرا این دوره قبل از افزایش فعال تقاضا به دلیل بازگشت دانش آموزان به مدارس و دانشگاه‌ها و بسیاری از کارکنان از تعطیلات است.

همین ویندوز 11 نیز در اواخر ژوئن معرفی شد. باید یادآوری کرد که ما بیش از یک بار در مورد انتشار ویندوز 12 در سال آینده صحبت کردیم و حتی اینتل نیز به طور غیرمستقیم این موضوع را تایید کرده است.

 

ویندوز 12

 

ویژگی اصلی نسخه جدید این سیستم عامل یکپارچگی شدید با سیستم‌های هوش مصنوعی خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که به چه شکل است، زیرا حتی در حال حاضر مایکروسافت به طور فعال هوش مصنوعی را به ویندوز 11 و حتی ویندوز 10 اضافه می‌کند.

علاوه بر این، شاید واحدهای شتاب سخت افزاری برای هوش مصنوعی در پردازنده‌های مدرن (Ryzen 7000 و Intel Meteor Lake) در نهایت حداقل به نحوی مورد استفاده قرار گیرند. سیستم عامل ویندوز 11 در سال 2021 منتشر شد و تاکنون مخاطبان محدودی را به خود جلب کرد.

در طی چند سال گذشته مایکروسافت چندین بروزرسانی بزرگ و کوچک شامل این نسخه کرد و اکنون باید منتظر معرفی و انتشار ویندوز 12 باشیم. با معرفی در ماه ژوئن 2024، احتمالا در اکتبر سال آینده باید شاهد انتشار نسخه بعدی باشیم. رویکرد همیشگی مایکروسافت در انتشار ویندوز چنین بوده و انتظار داریم نسخه بعدی هم چنین باشد.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید