گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری Nubia Red Magic 7 سریع و منحصربفرد

    کد خبر :888982

شرکت چینی ZTE امروز از گوشی‌های هوشمند گیمینگ سری Nubia Red Magic 7 خود رونمایی کرد. گوشی‌های گیمینگ این شرکت با سخت‌افزاری قدرتمند به بازار می‌آیند و معمولاً سریع‌ترین گوشی‌های اندرویدی لقب می‌گیرند. از این رو نگاهی به خصوصیات این گوشی‌ها می‌اندازیم.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_مدل استاندارد گوشی پرچم‌دار Red Magic 7 به یک نمایشگر 6.8 اینچی با پنل OLED مجهز شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن تا +FHD برای کاربران به نمایش بگذارد. این نمایشگر همچنین از نرخ بروزرسانی استثنایی 165 هرتز پشتیبانی می‌کند که قابلیت جذابی برای موبایل گیمرها به شمار می‌آید.

در زیر بدنه زیبای این گوشی هوشمند، ZTE از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 به عنوان مغز پردازشی استفاده کرده و آن را با 8 یا 12 گیگابایت حافظه رم جفت کرده است. برای ذخیره اطلاعات نیز تا 512 گیگابایت فضا در نظر گرفته شده است. برای تامین انرژی Red Magic 7 یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی درون آن تعبیه شده که از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می‌نماید.

سازنده تمرکز خود در ساخت این دستگاه را روی خنک کنندگی سریع گذاشته است؛ Nubia Red Magic 7 سیستم خنک کننده ICE 8.0 شامل فن RGB با سرعت 20,000 دور بر دقیقه را در اختیار دارد. از دیگر قابلیت‌های این گوشی می‌توان به شتاب سنج، حسگر نزدیکی، قطب‌نما، بلوتوث 5.2، وای فای 6 و بلندگوی استریو اشاره کرد.

در پشت دستگاه نیز ماژول دوربین سه گانه‌ای به چشم می‌خورد که از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، لنز اولتراواید با حسگر 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند.  گوشی Red Magic 7 Pro مدل اصلی و با قیمت بالاتر این سری به شمار می‌آید و در بسیاری از موارد خصوصیاتی شبیه به برادر کوچک‌تر خود دارد. با این حال ZTE از یک تراشه مخصوص گیمینگ به نام Red Core 1 در کنار پردازنده اصلی این دستگاه استفاده کرده تا تجربه بازی کاربران را بهبود بخشد.

این دستگاه همچنین به دکمه‌های مخصوص بازی نیز مجهز شده و نرخ پاسخ‌دهی لمسی 500 هرتزی را برای گیمرها به ارمغان آورده است.  ویژگی جذاب دیگر Red Magic 7 Pro را باید تعبیه دوربین سلفی در زیر نمایشگر دانست. این نمایشگر از 100 درصد فضای رنگی DCI-P3، عمق رنگ 10 بیتی و فناوری DC دیمینگ پشتیبانی می‌کند.

برای انجام عملیات پردازشی در این دستگاه نیز از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 استفاده شده که در کنار آن تا 18 گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 در نظر گرفته شده است. برای ذخیره بازی‌ها نیز تا 1 ترابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود.

در بخش دوربین Red Magic 7 Pro از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در کنار لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی و لنز ماکروی 2 مگاپیکلسی استفاده شده است. برای شارژ باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توان فناوری شارژ سریع 135 واتی را به کار گرفت که در تنها 15 دقیقه شارژ این گوشی را از 0 به 100 درصد می‌رساند.

ZTE سری Red Magic 7 را در دو رنگ Dark Night و Cyber Neon و یک نسخه با بنده شفاف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نسخه 8 گیگابایتی با رنگ Dark Night گوشی Red Magic 7 به قیمت 615 دلار فروخته می‌شود و نسخه بدنه شفاف آن با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، 867 دلار قیمت دارد.

ارزان‌ترین نسخه 12 گیگابایتی با رنگ Dark Night گوشی Red Magic 7 Pro نیز 757 دلار ارزش گذاری شده است. نسخه با 18 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی آن نیز 1183 دلار قیمت دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید