ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

  • آرشیو
  • دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ ۱۲:۱۵
    کد خبر :813015

آبی‌های پایتخت امشب در چارچوب مسابقات لیگ برتر درحالی به مصاف صنعت نفت آبادان می‌روند که فرهاد مجیدی چند بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارد.

شاگردان مجیدی از هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۱:۳۰ امشب دوشنبه سوم خرداد میهمان نماینده آبادان خواهند بود، تیمی که نوسان زیادی در این فصل داشته و از ۵ بازی اخیر خود فقط ۲ امتیاز گرفته است. در مقابل استقلالی‌ها با دو باخت در مقابل ذوب‌آهن و پرسپولیس، انگیزه‌های زیادی برای پیروزی در این بازی دارند.

فرهاد مجیدی برای بازی مهم امروز چهار بازیکن را به صورت مشخص در اختیار نخواهد داشت. رشید مظاهری، مهدی مهدی پور، احمد موسوی و شیخ دیاباته چهار بازیکنی هستند که به دلیل آسیب‌دیدگی در پرواز به آبادان غایب بودند.

غیبت رشید مظاهری در سفر به آبادان مشخص کرد سید حسین حسینی برای دومین بازی متوالی در ترکیب این تیم حضور خواهد داشت. حسینی در بازی گذشته برابر ذوب‌آهن پس از مدت‌ها به ترکیب اصلی اضافه شد و به جای مظاهری میدان رفت.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد دوباره عارف غلامی، سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند به میدان بروند. وریا غفوری و محمد نادری هم درکنار آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی و مسعود ریگی خط میانی را تکمیل خواهند کرد.

در خط حمله هم مهدی قایدی و امیرارسلان مطهری هم دو بازیکنی هستند که در غیاب دیاباته امیدهای اصلی گلزنی آبی‌پوشان در مسابقه خارج از خانه هستند. به دلیل مصدومیت و غیبت‌هایی که دیاباته در این فصل داشته، این دو مهاجم اغلب در کنار هم حضور داشته‌اند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، ترکیب احتمالی استقلال برای بازی با صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد نادری، وریا غفوری، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید