ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

  • ورزشی
  • جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۱:۱۱
    کد خبر :992328
ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان

استقلال امروز در دیدار خانگی به مصاف تیم صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

استقلال تهران در چارچوب مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم صنعت نفت آبادان خواهد بود.

آبی پوشان تهرانی با برتری مقابل پارس جنوبی جم در مسابقه یک چهارم نهایی جام حذفی در دیدار امروز به میدان خواهند رفت.

استقلال شکست مقابل پرسپولیس در شهرآورد را اگرچه با برتری در بازی حذفی به نوعی جبران کرد اما برای بازگشت به صدر جدول رده بندی همچنان در تکاپو خواهد بود.

آبی‌ها 2 امتیاز از صدر جدول فاصله دارند و پایین‌تر از پرسپولیس(57 امتیاز) و سپاهان(56 امتیاز) در رده سوم ایستاده‌اند. استقلال امروز حریف چندان آسانی پیش رو ندارد.

اگرچه صنعت نفت آبادان در رده پانزدهم جای دارد اما پس از شکست مقابل سپاهان طی سه بازی اخیر برابر مس کرمان پیروز شده،‌ برابر پیکان به تساوی رسیده و با زدن 4 گل مقابل نساجی به مصاف آبی پوشان تهرانی خواهد رفت.

سجاد شهباززاده، ابوالفضل جلالی، محمد حسین مرادمند، علیرضا رضایی و سبحان خاقانی از لیست بازیکنانی هستند که با نظر ریکاردو ساپینتو در لیست 18 نفره مسابقه امروز جای نگرفته‌اند.

در مسابقه امروز مانند اکثر مسابقات این فصل سید حسین حسینی درون دروازه خواهد ایستاد. او با کلین شیت مقابل پارس جنوبی آماده این دیدار شده است.

در خط دفاعی به نظر می‌رسد مانند مسابقه قبلی محمد حسین مرادمند به جای عارف غلامی زوج رافائل سیلوا باشد. در کناره‌ها هم صالح حردانی و جعفر سلمانی احتمالا به میدان خواهند رفت.

در خط میانی آرش رضاوند، روزبه چشمی و سعید مهری بازیکنانی هستند که به نظر می‎رسد شانس بیشتری نسبت به رقبایشان در این پست‌ها برای حضور در این بازی داشته باشند.

در خط حمله ارسلان مطهری که برابر پرسپولیس فیکس نبود به ترکیب بازمی‌گردد تا در کنار محمد محبی و مهدی قایدی جای بگیرد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، صالح حردانی، رافائل سیلوا، محمد حسین مرادمند، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، محمد محبی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری

ایلنا

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید