تبدیل مک لارن 720 اس به سنا جالب تر از همیشه

  • آرشیو
  • سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۴۸
    کد خبر :817373

شرکت مک لارن همیشه در سبد محصول خود خودروهای سوپراسپرتی داشته که توجه همگان را به خود جلب کرده است. در این بین باید به مک لارن 720 اس افسانه‌ای اشاره داشت که اخیرا توسط شرکتی تبدیل به مدل سنا شد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– تصور کنید شما تمام بودجه خود برای خریداری یک خودرو را در سال 2017 و برای تملک مک‌­لارن 720S صرف کرده‌­اید با این فکر که بهترین محصول خودروساز بریتانیایی را به منزل می­‌برید، اما تنها یک سال بعد با خبر عرضه مدل سنا از سوی این شرکت مواجه و بسیار ناامید شده‌­اید.

البته احتمال بروز چنین مشکلی برای خریداران مک‌­لارن کمی دور از ذهن است ولی به هرحال اگر چنین مسئله­‌ای وجود داشته باشد، شرکت Darwinpro تصمیم به حل آن گرفته است. این شرکت که در زمینه عرضه مجموعه قطعات ظاهری برای خودروهای سوپراسپرت فعالیت دارد، قصد دارد با عرضه یک کیت بدنه جدید، کام مالکان مک‌لارن 720S را با شبیه نمودن خودرویشان به مدل میلیون دلاری سنا، شیرین سازد.

کیت مذکور شامل سپر جلو، رکاب­‌های جانبی و دیفیوزر عقب است، که به طور کامل با الهام از بدنه سنا طراحی و از جنس فیبرکربن ساخته شده است. البته با دیدن تصاویر احتمالاً متوجه غیبت باله بزرگ عقب سنا GTR در این مجموعه شده‌­اید. علت آن است که متقاضی باید این قطعه را به صورت جداگانه از Darwinpro خریداری نماید. این قطعه در دو نسخه عادی و با درپوش دوطرف موجود است که به ترتیب با قیمت 6,875 و 9,375 دلار قابل خرید است.

قیمت تعیین شده برای این مجموعه 18,550 دلار بوده که پس از ثبت سفارش توسط مشتری، در مورد هزینه­ تمام ­شده آن با احتساب حمل و نقل و سایر موارد با خریدار هماهنگ خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید