آرایش مخصوص مک‌لارن 720S به دست تیونر معروف “گلف”

  • خودرو
  • یکشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۰ ۱۳:۰۸
    کد خبر :811614

تیم Gulf را باید یکی از تیونرهای مطرح دانست که در جدیدترین عملیات خود، مک‌لارن 720S را آرایش کرده و به یک نمونه جذاب و هیجان انگیزتر تبدیل ساخته است. مدلی با بدنه آبی رنگ و ترکیب رنگی جالب.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– در سال‌های اخیر شاهد استفاده از رنگ‌­آمیزی خودروهای تیم Gulf روی بسیاری از خودروها از پورشه 959 گرفته تا وانت فورد F-150 بوده‌­ایم. حتی نسل جدید فورد GT و جیپ گرند چروکی ترک­هاوک هم با این پوشش خاطره‌انگیز تزئین شده‌­اند، اما پوشش Gulf برای کدام­یک از این نمونه‌­ها بیشتر برازنده بوده است؟ البته خودروی فرمول یک مک‌­لارن MCL35M که قرار است به زودی در مسابقه گرندپری موناکو حاضر شود هم علاوه بر تزئین با ترکیب رنگی Gulf، به روکش مات هم مجهز شده که تاکنون در خودروهای فرمول یک سابقه نداشته است.

شراکت مک‌­لارن و Gulf در اواخر دهه 60 میلادی، نتایج موفقیت­­‌آمیزی همچون خودروی F1 GTR را در پی داشت که در مسابقات لمان به پیروزی دست یافت. همکاری این دو شرکت در سال‌های اخیر مجدداً شکل گرفته چراکه Gulf اکنون به عنوان تامین‌کننده رسمی روغن و سوخت خودروهای جاده‌­ای مک­لارن شناخته می­‌شود. مک‌­لارن اعلام کرده که برای رنگ‌­آمیزی بدنه نسخه جاده­‌ای 720S با ترکیب رنگی Gulf به روش دستی، 20 روز زمان صرف شده است. البته متخصص رنگ‌آمیزی اهل آلمان یعنی AkzoNobel هم برای تکمیل این پروژه به یاری مک‌لارن آمده است.

برای هماهنگی بیشتر با بدنه، کالیپرهای ترمز و لبه رینگ‌های این خودرو هم با رنگ نارنجی تزئین شده است. هماهنگی با رنگ‌های بدنه به داخل کابین هم تسری یافته چراکه کمربندهای ایمنی نارنجی و دوخت آبی و نارنجی روکش‌ها، کاملاً یادآور ترکیب رنگی Gulf خواهد بود. نشان Gulf روی پشت­‌سری صندلی­‌ها و رکاب­‌های جانبی نیز حک شده است. در نهایت باید به قطعات آبی تیره داخل کابین و فرمان سفارشی این مدل اشاره کرد که لوگوی Gulf روی آن به چشم می­‌خورد.

قرار است تعداد محدودی از مک‌لارن 720s توسط بخش خودروهای سفارشی مک‌­لارن یعنی MSO به پوشش Gulf مزین شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید