تازه ترین خبرها از حضور هنرمندان ایرانی در بالیوود

    کد خبر :228627

مجید میرفخرایی به تشریح دو فعالیت های سینمایی خود با کشورهای خارجی پرداخت.

مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس تلویزیون و سینما درباره جدیدترین فعالیت سینمایی خود گفت: در حال حاضر در بالیوود مشغول انتخاب نهایی لوکیشن ها هستیم و همچنین طراحی و سفارش دوخت لباس های بازیگران را انجام می دهیم. امیدواریم این کارها هرچه سریعتر به پایان برسند تا پس از آن فیلمبرداری آغاز شود.

وی افزود: این پروژه «دختر شیطان» نام دارد و بدلیل وجود صحنه های تخیلی، انتخاب فضاها و لباس ها ویژگی خاصی دارد. البته نور پردازی و جلوه‌های ویژه کامپیوتری کمک زیادی به فضاها سازی‌ها خواهند کرد.

میرفخرایی اظهار داشت: پروژه بعدی من در الجزایر است که پس از آماده سازی کارها در هند برای فیلم سینمایی «دختر شیطان»، برای ساخت فیلم تاریخی «احمد بای» درباره استقلال الجزایر مستقیما به این کشور خواهم رفت. زمان اتفاق فیلم حدود صد سال پیش است. لباس های فرانسوی ها و عثمانی ها طراحی شده و دوخت لباس بازیگران اصلی آنها بزودی آغاز می شود.

وی ادامه داد: دو جنگ مهم در فیلم اتفاق می افتد که حدود ۵۰۰ هنرور و ۵۰ بازیگر اصلی دارد. برای این فیلم دکورها و فضاسازی و لباس های مختلفی اعم از عربی، عثمانی، فرانسوی و الجزایری آماده می شود.

میرفخرایی عنوان کرد: این اثر روایتگر زندگی یکی از آزادیخواهان الجزایر است و با توجه به سنگین بودن پروژه، امیدوارم طبق برنامه ریزی انجام شده سر وقت کلید بخورد.

این طراح صحنه و لباس اذعان داشت: باعث خوشحالی است که صنعت سینمای ایران رشد کرده و برای کارهای سنگین از هنرمندان سینمای ما دعوت به کار می کنند. امیدوارم صنعت سینما و روابط حرفه ای در آن نیز در کشور خودمان به همین اندازه جدی گرفته شود و ضوابط جای روابط را بگیرد.

میرفخرایی در بخش پایانی صحبت های خود خاطرنشان کرد: فرهنگ ما به دو کشور هند و الجزایر بسیار نزدیک است و به راحتی می توان با آنها کارهای مشارکتی کرده و صنعت سینما را بارور کرد. اگر درهای سینمای ما بیشتر برای کارهای مشارکتی باز شود، خلاقیت بیشتری در کارها به وجود می آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید