چهره احتمالی بی ام و M8 جدید/ یک تغییر آشنا

    کد خبر :906363

ما تمامی انتقادات را به جان می‌خریم اما طراحی چراغ‌های جلوی جداگانه نسل جدید بی‌ام‌و سری ۷ و X7 فیس لیفت را دوست داریم! فکر می‌کنیم جدا کردن چراغ‌های جلو یکپارچگی بیشتری را به طراحی می‌دهد و این امر به پر شدن نمای جلوی بزرگ کمک می‌کند.

بازتاب – اگر چراغ‌های جلو از نوع تکی و نازک مشابه تمامی بیمرهای قدیمی باشند، با تناسبات سایر بخش‌های خودرو به ویژه جلوپنجره بزرگ خودرو هماهنگی نخواهند داشت. برای اثبات این مدعا کافی است به نسخه پیش از فیس لیفت X7 نگاه کنید؛

بی‌ام‌و M8 نقص‌های بسیار کمی دارد اما ظاهر خودرو جزو نقاط ضعفش نیست. M8 خودرویی با طراحی بسیار زیباست که تا چند سال آینده می‌تواند این زیبایی را حفظ کند. البته چراغ‌های جلوی خودرو در بهترین حالت خود قرار ندارند ولی جایگزین کردن آن‌ها با نمونه‌های جداگانه انتخاب درستی به حساب نمی‌آید. در واقع خودرو هم‌اکنون شبیه گربه‌ماهی شده است. همچنین جلوپنجره استاندارد M8 هم مشکل خاصی ندارد و بنابراین بهتر است از جلوپنجره بزرگ‌ سری ۷ در آن استفاده نشود.

 

 

از نظر ما این رندر زمانی خوب خواهد بود که فقط نیمه بالایی چراغ‌ها حفظ و بخش پایینی حذف شود و هم‌زمان جلوپنجره استاندارد نیز بکار رود. این چراغ‌های نازک و LED در کنار جلوپنجره نرمال سری ۸ بسیار خوب به نظر می‌رسند و بر ظاهر اسپرت تر آن تأکید دارند. هنرمندان دنیای خودرو همیشه تلاش می‌کنند از عناصر طراحی جدید روی خودروهای موجود استفاده کنند تا محصولاتی هیجان‌انگیزتر خلق کنند. این یک تمرین طراحی جالب و متفاوت است و هر از گاهی نتیجه بسیار خوبی ایجاد می‌کند اما گاهی اوقات نیز نتیجه نهایی جالب از کار درنمی‌آید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید