کراس اوور مینی جان کوپر ورکز کانتریمن معرفی شد

    کد خبر :1032826

مینی از جدیدترین خودروی جان کوپر خود با نام مینی جان کوپر ورکز کانتریمن رونمایی کرد، این خودرو با موتور 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن متر عرضه می شود.

بازتاب-جان کوپر ورکز کانتریمن شتاب 0 تا 100 فقط 5.4 ثانیه دارد و حداکثر سرعت 248 کیلومتر در ساعت با طراحی اسپرت این خودرو و سیستم چهار چرخ متحرک ALL4 عملکرد بالایی می‌تواند از خود نشان دهد.

مینی جان کوپر ورکز کانتریمن

جان کوپر ورکز کانتریمن ترکیبی منحصر به فرد از سبک، قدرت و حس ماجراجویی را در خود جای داده است. استفانی وورست، رئیس برند MINI می‌گوید:

با موتور قدرتمند 300 اسب بخاری و طراحی اسپرت، همراهی عالی برای هر کسی است که به دنبال مدلی خاص است.

طراحی جدید با یک شبح صاف و مینیمالیستی مشخص می‌شود که از طریق آن مینی جان کوپر ورکز کانتریمن جدید حس ماجراجویی، تطبیق پذیری و قابلیت اطمینان را القا می‌کند. لوگوی John Cooper Works نیز با ظاهری مدرن و واضح بازطراحی شده است. برای اولین بار، این لوگو بر روی مینی جان کوپر ورکز کانتریمن جدید در رنگ‌بندی کلاسیک سیاه، قرمز و سفید استفاده می‌شود.

 

مینی جان کوپر ورکز کانتریمن

 

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت مینی مراجعه کنید. این برند در تلاش بوده سبد محصول خود را با مدل‌های مختلف و پیشرفته پر سازد. انتظار داریم در سال‌های آینده تعداد مدل‌های الکتریکی بیشتری توسط این برند عرضه شود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید