بی ام و M3 و M4 50 Jahre editions رونمایی شد/ به مناسبت 50 سالگی بی ام و M

    کد خبر :912737

نسخه‌های جدید بی ام و M3 و M4 50 Jahre نسبت به مدل‌های استاندارد ارتقا یافته‌اند و در طیفی از رنگ‌های جدید در دسترس خواهند بود. نسخه BMW M 50 Jahre بر اساس نسل فعلی موفق‌ترین سری مدل در تاریخ بی ام و M ساخته شده است.

بازتاب-  در سرتاسر جهان، نام‌های بی ام و M3 و M4 مترادف با عملکرد بالا در بخش میان‌رده پریمیومی هستند. این مدل‌ها از یک موتور شش سیلندر با قدرت 375 کیلووات/510 اسب بخار، فناوری M TwinPower Turbo و ویژگی‌های دور بالا استفاده می‌کنند. بسته به نوع مدل، قدرت آنها از طریق گیربکس 6 سرعته دستی یا گیربکس 8 سرعته M Steptronic با Drivelogic به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود یا با استفاده از فناوری M xDrive به طور کامل به هر چهار چرخ می‌رسد.

این نسخه‌ها دارای برخی ویژگی‌های خاص در عملکرد و طراحی هستند که همانطور گفته شد، برای کلکسیونرها تدارک دیده شدند. به این ترتیب، در عین کمیاب بودند، جلوه ظاهری جذاب و گزینه‌های رنگی متنوعی دارند که خریداران می‌توانند به انتخاب خود یک مورد را خریداری نمایند. در واقع بی ام و علاوه بر ظاهری جذاب، پیشرانه قدرتمندی هم برای هر دو مدل خاص تدارک دیده است و با خودروهای کاملا اسپرت و باکیفیتی رو به رو هستیم.

بی ام و M3 و M4 50 Jahre با قیمت بیش از 200 هزار دلار تنها در 25 دستگاه به فروش می‌رسند. برای کسب جزئیات تکمیلی به وب سایت شرکت بی ام و مراجعه کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید