کراس اوور اشکودا Afriq معرفی شد/ خودرویی برای رالی

    کد خبر :912666

اشکودا Afriq را که در آکادمی ملادا بولسلاو این شرکت ساخته شده است، در نهایت رونمایی کرد. این نخستین باری بوده که کراس اوور اسپرتی را شاهد هستیم توسط گروهی از دانشجویان طراحی شده و در نهایت به واقعیت رسید.

بازتاب- این خودروی مفهومی با نام Afriq به رالی افسانه‌ای داکار ادای احترام می‌کند و از نظر فنی شباهت بسیاری به خودروهای رالی دیگر دارد. دانشجویان به طور فعال با تیم کارخانه Skoda Motorsport که در زمینه خودروهای رالی فعال هستند، همکاری داشتند.

اشکودا Afriq از نظر بیرونی و سایز شبیه به کراس اوور Kamiq است. بخش‌های جانبی آن عبارت بودند از درهای عقب جوش داده شده، قوس چرخ‌های بزرگ شده و افزایش طول کلی از 4241 به 4362 میلی متر. بال عقب، سیستم تهویه و تقریباً کل فضای داخلی، از جمله فرمان، پنل ابزار، صندلی‌ها، کمربندهای ایمنی و سیستم داخلی، از هاچ بک مسابقه‌ای اشکودا Fabia Rally2 Evo بهره گرفته شد.

در بخش فنی این خودرو شباهت فاحشی به اشکودا Octavia دارد. در بخش پیشرانه از یک موتور توربو 2.0 لیتری 190 اسب بخاری در کنار گیربکس هفت سرعته DSG و یک سیستم چهار چرخ محرک با کلاچ محور عقب صحبت می‌کنیم. برای نصب کلاچ محور عقب، این شرکت مستقر در جمهوری چک مجبور شد میل محرک را کوتاه کرده و به معنای واقعی کلمه کل سیستم اگزوز را از ابتدا بسازند.

مخزن گاز Afriq نیز از اشکودا Octavia 4×4 گرفته شده است و برای تعلیق مستقل، دانشجویان به طور کامل قسمت پایین بازسازی کردند. وزن خودرو تنها 1350 کیلوگرم بوده و در پشت آن یک مولد آب قابل حمل قرار داشته که قادر به تولید آب آشامیدنی از رطوبت موجود در هوا است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید