رونمایی اشکودا از اوکتاویا پرو 2021 برای بازار چین

  • خودرو
  • شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ۱۸:۰۳
    کد خبر :791949

بازار چین همیشه برای تولیدکنندگان هر صنایعی اهمیت بالایی داشته و در این بین خودروساز جمهوری چک تصمیم گرفته مدلی باکیفیت و ویژه این بازار چند میلیارد نفری تدارک بیند. این خودرو چیزی نیست جز Octavia Pro 2021 که از فاصله دو محور طولانی نسبت به نسخه اصلی برخوردار است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–به گفته اشکودا، محصول جدید 64 میلیمتر طول بیشتر نسبت به نسخه جهانی این مدل دارد. در نتیجه حال طول دو محور آن به 2730 میلیمتر رسیده و این یعنی مشتریان می‌توانند راحتی بیشتری در کابین Octavia Pro 2021 داشته باشند.

 

اگرچه درب عقب بلندتر شده اما در طراحی تغییری ایجاد نشده و اشکودا برای نسخه جهانی نیز ظاهری جذاب در نظر گرفته که آن را بیشتر به نسخه Octavia RS شبیه ساخته است. رینگ‌های 18 اینچی آلیاژی با تنوع رنگی جذاب بدنه، از ویژگی اصلی Octavia Pro 2021 است. البته افراد برای تهیه گزینه‌های رنگی جذاب باید هزینه بیشتری هم تقبل کنند، بنابراین در مقایسه با نسخه استاندارد، هزینه بیشتر برعهده مشتریان است.

در کابین داخلی متریال بسیار جذابی به چشم می‌خورد که نمایی مدرن را جلوه می‌دهد. پشت آمپر یک نمایشگر دیجیتالی 12 اینچی بوده و در بخش کنسول میانی نیز صفحه نمایش 10.5 اینچی قرار گرفته است. همچنین جدیدترین سیستم سرگرمی و ایمنی را می‌توان در این مدل پیدا کرد.

برای بخش فنی اشکودا یک موتور بنزینی 1.4 لیتری توربوشارژ 150 اسب بخاری را به کار گرفت. این پیشرانه در کنار گیربکس هفت سرعته اتوماتیک کلاچ دوگانه قرار می‌گیرد و از فناوری DSG هم بهره گرفته شد. جالب اینجاست که Octavia Pro دارای سیستم تعلیق چندگانه است.

عرضه Octavia Pro به معنای از بین رفتن مدل نسل سوم نیست زیرا Skoda به فروش آن در پرجمعیت‌ترین کشور جهان ادامه می‌دهد. استراتژی مشابهی در اروپا اعمال می‌شود که برند اهل چک قصد دارد هاچ بک جدید Fabia را به همراه واگن قدیمی بفروشد تا اواخر سال 2022 که Fabia Combi کاملاً جدید به بازار می‌آید.

منبع

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید