بی ام و سری 3 مدل 2023 معرفی شد/ فضای داخلی متحول شده

    کد خبر :910964

تعداد کمی از خودروها در خط تولید بی ام و به اندازه سری 3 مهم هستند. یک مدل به روز شده برای سال 2023 وجود دارد که تلاش می‌کند آن را در بخش سدان‌های لوکس اسپرت رقابتی نگه دارد و تغییرات اندکی را در بیرون با به روز رسانی قابل توجه داخلی ارائه می‌دهد.

بازتاب- فناوری جدید در قالب سیستم عامل iDrive 8 BMW از کابین جدید این سدان بیشترین استفاده را می‌کند. بیایید نگاهی گذرا به چیزهای جدید در بیرون بیاندازیم. با توجه به معرفی اخیر خودروهای BMW، ممکن است به روز رسانی سری 3 مدل 2023 را نسبتا محافظه کارانه بدانیم. چراغ‌های جلوی تقسیم‌شده یا جلوپنجره‌ای با دیافراگم پیدا نخواهید کرد، اگرچه جلوپنجره پایینی روی چهره بزرگ‌تر تاثیر گذاشته است. دریچه‌های هوا گوشه با شکل L متمایز طراحی شده‌اند که در المان‌های LED چراغ‌های جلو جدید منعکس شده است.

بریدگی‌های پایین لنزها از بین رفته‌اند و خطوط تیز بدنه مربوطه روی چهره جلو به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. جلوپنجره کلی کمی عریض‌تر است و در نتیجه، چهره تمیزتر در مقابل مدل خروجی است. شما یک طراحی مشابه را در عقب پیدا خواهید کرد، اگرچه بسیار کمتر دراماتیک است. چراغ‌های عقب شکل کلی خود را حفظ می‌کنند اما کمی باریک‌تر هستند. نمای عقب بازطراحی شده دارای اشکال L بیشتری با بازتابنده‌های عمودی است که در محفظه‌های مشکی قرار گرفته اند. آنها به سمت پایین مخروطی می‌شوند و در پایه با خروجی‌های اگزوز در هر طرف قرار می‌گیرند. از دیگر ویژگی‌های بیرونی می‌توان به طراحی لوگو مخصوص BMW Motorsport به سبک یکپارچه‌سازی با سایر مدل‌ها در روی کاپوت، صندوق عقب و روی رینگ‌ها اشاره کرد که به افتخار پنجاهمین سالگرد بی ام و M است.

خبر بزرگ برای این بروزرسانی با تغییر شکل داشبورد شیشه‌ای به دست می‌آید و محافظه کارانه نیست. همانطور که انتظار می‌رفت، سری 3 دارای یک صفحه نمایش منحنی عظیم است که به طور یکپارچه پنل پشت آمپر را با صفحه نمایش سیستم سرگرمی یکپارچه کرده است. راننده در مقابل خود یک نمایشگر 12.3 اینچی برای پشت آمپر و یک نمایشگر 14.9 اینچی برای سیستم سرگرمی خواهد داشت. در بخش کنسول مرکزی یک اهرم کوچک جعبه دنده هشت سرعته اتوماتیک به جای اهرم بزرگ قبلی را مشاهده می‌توان کرد.

این نمایشگر بزرگ با سیستم سرگرمی نسل هشت بی ام و iDrive همراه شده تا گرافیکی باکیفیت در کنار انبوهی از فناوری‌های را به راننده ارائه دهد. ، عرضه می‌شود. ناگفته نماند این سیستم از شبکه 5جی پشتیبانی کرده و بیش از 10 دستگاه قابلیت اتصال به آن را دارند. در بخش فنی، همان گزینه‌های پیشرانه سری 3 را خواهید دید. از جمله باید به موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ در نسخه پایه 330i که 255 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. مدل پلاگین هیبریدی 330e با قدرت ترکیبی 288 اسب بخار. مدل M340i با موتور 3.0 لیتری I6 بی‌ام‌و که 382 اسب‌بخار قدرت دارد. 330e و M340i با سیستم چهارچرخ متحرک xDrive این خودروساز در دسترس هستند و برای سال 2023، با رینگ‌های 18 اینچی به‌صورت استاندارد در سراسر جهان عرضه می‌شوند.

ب ام و هنوز آماده صحبت در مورد قیمت سری 3 جدید نیست. برای مقایسه، قیمت 330i 2022 از 42445 دلار و M340i با احتساب هزینه‌های مقصد، از 55695 دلار شروع می‌شود. انتظار می‌رود مدل جدید قیمت بالاتری با توجه به بروزرسانی صورت گرفته داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید