بهترین برندهای تلویزیون ایرانی

    کد خبر :1053647
تلویزیون

در بازار تلویزیون کشورمان برندهای ایرانی بسیاری وجود دارد که ابهامی را برای خریداران در زمینه تهیه آنها به وجود آورده است.

بازتاب-تا پیش از این قبل تحریم برندهای مطرح جهانی در صنایع لوازم خانگی، برندهایی چون ال جی، سامسونگ و برخی دیگر حضور جدی داشتند و شاهد فروش محصولاتی باکیفیت و مطمئن بودیم. برندهایی که اعتبار بزرگ چندین ساله و جهانی داشتند.

اما بعد تحریم صنایع لوازم خانگی رشد دوچندانی کرده و شاهد ظهور برندهای ایرانی بودیم. برندهایی که می‌توان به سام الکترونیک، جی پلاس، اسنوا، پاکشوما و بسیاری دیگر اشاره کرد. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برندهای تلویزیون آشنا سازیم.

اگرچه شاید بگویید برندهای تلویزیون در بازار کشورمان چندان گسترده نیستند، اما دانستن اینکه چه کیفیتی ارائه می‌دهند قابل تامل است.

ایکس ویژن

تلویزیون

در سال 1385 شرکتی به نام مادیران تاسیس شد. برندی که به تولید محصولاتی تحت برند ایکس ویژن می‌پردازد. این شرکت پس از تولید محصولات متعدد در زمینه صوتی و تصویری، اکنون به تولید تلویزیون‌های هوشمند متنوعی می‌پردازد که رضایت مخاطب را دربرمی‌گیرد. مادیران سعی داشته با برند ایکس ویژن تلویزیون‌هایی با فناوری و طراحی روز دنیا در کنار قیمت مناسب ارائه دهد.

تلویزیون‌های این برند 4K بوده و جدیدترین فناوری پنل صفحه نمایش را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند.

اسنوا

تلویزیون

اسنوا زیربرند شرکت گروه انتخاب است که سال 1384 فعالیت خود را آغاز کرد. این برند از جمله ارکان ساختار نوین ایرانیان گرفته شده و در حال حاضر با داشتن 5000 نیرو و 1200 شعبه در سراسر کشور، یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران شناخته می‌شود. تلویزیون‌های هوشمند این برند کیفیت ساخت مطلوبی داشته و محتوا مناسبی را نسبت به سایر رقبا ایرانی پخش می‌کنند.

در میان محصولات تلویزیون این برند مدل 32 اینچی تا 75 اینچی با پنل اولد تا QLED با وضوح 4K موجود است. قیمت این برند رقابتی بوده تا بتواند فروش قابل توجهی را شامل خود گرداند.

جی پلاس

تلویزیون

دیگر برندی که باید به آن اشاره کرد جی پلاس شرکت گلدیران است. این شرکت سابقه 30 ساله در فعالیت داشته و در حقیقت به عنوان نماینده رسمی شرکت ال جی کار خود را آغاز نمود اما در سال‌های گذشته با گسترش تحریم‌ها، ال جی دیگر نتوانست با گلدیران به همکاری خود ادامه دهد. بنابراین شرکت گلدیران دست به کار شده و تحت برند جی پلاس تولید لوازم خانگی را شروع کرد.

لوازمی که شامل تلویزیون هوشمند هم می‌شود. با سابقه چندین ساله در همکاری با ال جی، موجب شد تا گلدیران بتواند مهارت خوبی در تولید تلویزیون هوشمند و استفاده از فناوری‌های روز پیدا کند. برخی در ابتدا تصور می‌کردند جی پلاس همان ال جی بوده که گلدیران به دلیل تحریم نامش را تغییر داد اما باید بیان داشت که بسیار متفاوت هستند و هیچ ارتباطی ندارند. البته این به معنای ضعف جی پلاس نیست و این برند در حال حاضر به خوبی فعالیت خود را انجام می‌دهد و در سبد محصول آن تلویزیون‌های هوشمندی با فناوری‌ بروز را می‌توان مشاهده کرد.

سام الکترونیک

تلویزیون

سام الکترونیک یا همان سام ماجرایی مشابه گلدیران با جی پلاس دارد. بسیاری تصور می‌کنند که سام همان سامسونگ است اما باید بیان داشت که این برند برای سام الکترونیک بوده و ارتباطی با سامسونگ ندارد. این شرکت تلویزیون‌های هوشمند متنوعی را به تولید می‌رساند و بیشترین شهرت برند آن هم برای تلویزیون است. مدل‌های 32 اینچی تا 75 اینچ که از وضوح 4K برخوردار بوده و طراحی به‌روز داشته و شامل فناوری جدیدی می‌شوند.

بنابراین می‌توان این محصول سام الکترونیک را گزینه‌ای قابل قبول دانست و به خرید آن پرداخت.

نکته آخر

برندهای دیگری چون نکسار، بست، شهاب و برخی دیگر هم وجود دارند که به تولید تلویزیون هوشمند می‌پردازند اما نمی‌توان چندان روی آنها حساب باز کرد و برندهای مذکور گزینه‌های ایده‌آل‌تری به حساب می‌آیند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید