تلویزیون شفاف جدید ال جی شما را میخکوب می کند

    کد خبر :1046871
ال جی Signature OLED T

شرکت ال جی در جریان CES 2024 از تلویزیون شفاف و هوشمند جدید Signature OLED T خود رونمایی کرده که دستپخت جدید مهندسان نابغه این شرکت است.

بازتاب- شرکت کره‌ای برای CES 2024 محصولات مختلفی تدارک دیده که از جمله آنها می توان به نسل جدید تلویزیون‌های QLED، سیگنچر اولد و ویدئوپروژکتور Q بیم اشاره کرد. اما به جرات می‌توان گفت که ال جی Signature OLED T گل سرسبد این رویداد است.

 ال جی Signature OLED T

دستپخت جدید مهندسان نابغه این شرکت فناوری شگفت انگیزی داشته و این برند کره‌ای درصدد است تا پایان سال 2024 آن را به تولید برساند.

 در چنین تلویزیونی قسمت جلو آن پنل اولد شفافی تعبیه شده و عقب هم یک لایه مات به نام صفحه کنتراست قرار گرفت. این صفحه عقب باز و بسته شده و کمک می‌کند تلویزیون به پخش محتوایی شبیه به تلویزیون‌های امروزی بپردازد.

با بسته شدن صفحه کنتراست، باز یک نمایشگر شفاف را می‌توان مشاهده کرد. فن اوری این نمایشگر جدید قابلیت‌های مختلفی دارد و از جمله اینکه تلویزیون را به یک آکواریوم دیجیتالی تبدیل می کند. به گفته ال جی قابلیت دیگری که از این نوع فناوری می‌توان بدست آورد T-Bar بوده به شکلی که یک سایز 6 اینچی در تصویر مات باقی مانده تا محتوای خبری و از این قبیل را مشاهده کرد و در بخش دیگر هم تلویزیون شفاف را تماشا نمود.

 ال جی Signature OLED T

تاکنون شرکت‌های مختلفی از تلویزیون شفاف رونمایی کردند ولیکن تاکنون هیچکدام از آنها به تولید انبوه نرسیده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید