تلویزیون غول پیکر شیائومی معرفی شد

    کد خبر :1043535

شیائومی را به عنوان غول فناوری چینی می‌شناسند زیرا هر ساله با معرفی و عرضه محصولات هوشمند متنوع توانست نظر علاقمندان را جلب کند.

بازتاب- امروز سری تلویزیون‌های Xiaomi TV A Pro  با سایز 75 اینچی معرفی شده که به فهرست اخیر در سایز 55.65، 75 اینچ و 85 اینچی اضافه شده است. مدل‌های تازه معرفی شده ارزان‌تر از نمونه قبلی هستند.

هر سه تلویزیون مجهز به صفحه نمایش 4K با نرخ نوسازی 120 هرتز هستند و از فناوری MEMC پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش 97 درصد از صفحه جلویی را پوشش گرفته و  فریم بسیار کوچکی هم دارد. پلتفرم سخت افزاری مبتنی بر پردازنده چهار هسته‌ای، حجم رم و حافظه داخلی 2 و 32 گیگابایت است. این پیکربندی همچنین شامل یک آداپتور Wi-Fi دو بانده و یک ماژول بلوتوث 5.0 هم می‌شود. این پورت‌ها شامل دو عدد HDMI و دو عدد USB و برخی دیگر می‌شوند.

شیائومی

شیائومی تاریخ عرضه را مشخص نکرد اما انتظار داریم در اوایل سال 2024 راهی بازار چین شود. این برند در تلاش بوده تا مدل‌ تلویزیون‌های هوشمند خود را گسترش دهد. تلویزیون‌هایی که از طراحی شیک و کیفیت تصویر قابل قبول بهره می‌برند. برند چینی با عرضه مدل‌های جدید سبد محصول خود را کامل‌تر از همیشه کرده و سعی دارد تلویزیون‌های خوش قیمت، باکیفیت و ارزشمند را به مشتریان ارائه دهد.

انتظار داریم مدل‌های تازه معرفی شده با قیمتی کمتر از 600 دلار قابل تهیه باشند. ناگفته نماند که پیشتر نیز چند مدلی توسط این شرکت معرفی شده و برند مورد اشاره سعی دارد در بازار چین و هند بتواند از رقبای بزرگی چون سامسونگ و ال جی پیشی گیرد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید