پرچمدار قدیمی شیائومی به اندروید 14 آپدیت شد

    کد خبر :1053591
شیائومی

شرکت شیائومی به تازگی آپدیت اندروید 14 مبتنی بر HyperOS را برای سری گوشی شیائومی 12 خود منتشر کرده است.

بازتاب-شیائومی در اواخر اکتبر از HyperOS رونمایی کرد. برای کسانی که مطلع نیستند، این سیستم عامل جدیدی بوده که شرکت برای اکوسیستم محصولات خود تدارک دیده است و تجربه کاربری بهتری از نسخه قبلی رقم می‌زند.

به نوعی باید آن را شبیه به هارمونی او اس هوآوی دانست. شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو اولین گوشی‌های هوشمندی هستند که با این نرم افزار جدید عرضه شدند. از زمان معرفی، این شرکت HyperOS را برای دستگاه‌های مختلفی منتشر کرده است. به تازگی، این برند شروع به ارائه آپدیت برای دو گوشی از اولین گوشی‌های با دوربین لایکا کرده است.

شیائومی 12 اس و شیائومی 12 اس پرو به همراه شیائومی 12 جدیدترین دستگاه هستند که آپدیت پایدار HyperOS را دریافت کردند. به‌روزرسانی نرم‌افزار OTA برای این گوشی‌های هوشمند در چین عرضه می‌شود. 12S و 12S Pro محصولات انحصاری چین بوده، بنابراین، سیستم عامل منطقه‌ای دیگری در کار نیست.

شیائومی

از سوی دیگر، نسخه ساده شیائومی 12 در چندین بازار بین المللی عرضه شد. از این رو، تعداد انگشت شماری از نرم افزارهای منطقه‌ای برای آن وجود دارد. همه آن مدل‌هایی که باید در روزهای آینده به آپدیت HyperOS دسترسی پیدا کنند.

جدا از ویژگی‌های HyperOS، به‌روزرسانی سیستمی، نسخه اندروید را نیز به 14 ارتقا می‌دهد. با این حال، تنها Xiaomi 12S آخرین آپدیت امنیتی فوریه 2024 را دریافت می‌کند، در حالی که بیلدهای Xiaomi 12S Pro و Xiaomi 12 با آپدیت امنیتی ژانویه 2024 و دسامبر 2023 ارائه می‌شوند. انتظار داریم شرکت شیائومی بزودی آپدیت را برای گوشی‌های بیشتری منتشر کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید