سامسونگ Galaxy Fit 3 رقیب جدی Mi band شیائومی معرفی شد

    کد خبر :1053899

شرکت سامسونگ در نهایت پس از مدتها انتظار ساعت دستبند تناسب اندام Galaxy Fit 3 را معرفی کرد.

بازتاب-سامسونگ گلکسی فیت 3 تاکنون شایعات بسیاری از آن منتشر شد که هیچ یک به تایید یا تکذیب برند کره‌ای نرسیده بود. این ساعت یک گجت پوشیدنی یا دستبند تناسب اندام حرفه‌ای تلقی می‌شود که جانشین نسل قبلی برای سال 2020 خواهد شد.

طبق اطلاعات منتشر ـشده، گلکسی فیت 3 یک فریم آلومینیومی و یک صفحه نمایش بزرگ‌تر و عریض 1.6 اینچی کسب کرد. در واقع، سامسونگ اعلام کرده این صفحه نمایش 45 درصد عریض‌تر از مدل قبلی است. این گجت پوشیدنی همچنین دارای رتبه بندی 5ATM و استاندارد ضدآب و گردوغبار IP68 است.

گجت جدید این برند همچنین ویژگی‌های سلامتی و تناسب اندام زیادی را ارائه می‌دهد. این شامل ردیابی خواب، تشخیص خروپف، نظارت Spo2، نظارت بر سطح استرس، ردیابی ضربان قلب و آموزش خواب می‌شود. این مدل علاوه بر پشتیبانی بیش از 100 تمرین، تشخیص سقوط و عملکرد SOS اضطراری قابلیت‌های گوناگونی برای ارائه دادن دارد.

سامسونگ Galaxy Fit 3

برند کره‌ای همچنین هنگام اتصال به گوشی گلکسی از ویژگی‌های مختلفی مانند عملکرد دوربین از راه دور، کنترل‌های پخش رسانه، قابلیت Find My Phone و همگام‌سازی حالت (مانند حالت خواب، DND) استفاده می‌کند. سامسونگ می گوید که گلکسی فیت 3 در بازارهای مختلف در دسترس خواهد بود. سامسونگ در حال حاضر قیمت را مشخص نکرده اما شایعه شد با قیمتی بین 70 تا 80 دلار به فروش می‌رسد.

انتظار داریم بزودی اخبار تکمیلی چون تاریخ دقیق عرضه و قیمت مشخص گردد و باید آن را در بازارهای مختلفی چون آسیا، اروپا، امریکا و برخی نقاط دیگر مشاهده کرد. این گجت پوشیدنی جانشین کاملی برای گلکسی فیت 2 است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید