با گران ترین اتومبیل کاروان جهان آشنا شوید

    کد خبر :962561
اتومبیل کاروان

شرکت آلمانی Volkner در سال 2022 یک اتومبیل کاروان 2 میلیون دلاری را به نمایش گذاشت که Performance S نام داشت و توانست موردتوجه قرار گیرد.

بازتاب-به تازگی این شرکت مدل بروزرسانی شده Performance S را رونمایی کرد که نسخه جدیدتر مدل معرفی شده در نمایشگاه Düsseldorf Caravan Salon سال 2022 محسوب می‌شود. این اتومبیل کاروان در کنار تمامی آپشن‌های کاملی که برای سفر دارد، یک ویژگی متفاوت و متمایز داشته که آن را نسبت به رقبا برتر می‌سازد.

اتومبیل کاروان

شرکت Volkner در کنار اتومبیل کاروان یک خودرو لافراری هم ارائه می‌دهد که در بخش پارکینگ Performance S قرار می‌گیرد. خودرو لافراری با قیمت بیش از 2 میلیون دلاری به قیمت اصلی Performance S افزوده شده و در مجموع هزینه 5 میلیون دلاری را برای مشتریان این اتومبیل کاروان به دنبال خواهد داشت.

در این محصول Volkner آپشن‌های متنوعی نظیر آشپزخانه با امکانات کامل، حمام، توالت و بسیاری دیگر گنجانده شده تا سفری لذت بخش توسط سرنشینان احساس شود. البته پرفورمنس اس را چندان نمی‌توان به هر فردی پیشنهاد کرد زیرا برای ثروتمندانی تدارک دیده شد که قصد دارند در سفر خود لافراری زیبا را به همراه داشته و گشتی با آن بزنند.

این اتومبیل کاروان بیش از 12 متر طول داشته و با رنگ بندی مشکی و قرمز ما را به یاد رنگ‌ نمادین فراری می‌اندازد که یکپارچگی با لافراری همراه دارد. ناگفته نماند Performance S یک ایوان روی سقف داشته که افراد می‌توانند به گرفتن آفتاب بپردازند. همچنین یک سیستم صوتی استریو هم در داخل کابین جایگذاری شده تا در صورت تمایل به شنیدن موسیقی‌های دلنشین هم بپردازند.

 اتومبیل کاروان

نکته جالب دیگه این اتومبیل سفری، وجود پنل خورشیدی روی سقف است که می‌تواند انرژی آن را تامین کند. سازنده به جای مبل از تختی استفاده کرده که افراد می‌توانند هم به عنوان تخت و هم به عنوان مبل از آن استفاده کنند. گذشته از آن تلویزیون هوشمند LED هم تعبیه شده تا بر امکانات این اتومبیل کاروان افزوده شود. بی شک داشتن Performance S لذت بخش است، بخصوص برای افرادی که عاشق سفر هستند و با آن می‌توانند یک سفر شیرین و خاطره‌انگیز داشته باشند.

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید