انتشار تصویر رندر خودرو هیوندای النترا فیس لیفت

    کد خبر :963502

پیشتر اولین تصاویر جاسوسی نسل هفتم هیوندای النترا را شاهد بودیم که در فضای مجازی منتشر شد. نسل فعلی النترا دو سال قبل معرفی شد و شرکت کره‌ای درصدد بوده بزودی از نسخه فیس لیفت آن بزودی رونمایی کند.

بازتاب-  البته نباید تا اواخر 2023 یا اوایل 2024 انتظار رونمایی را داشت. اما به لطف هنرمندان فعال در صنعت تصاویر رندر این مدل پیش از معرفی نگاهی به ما می‌دهد. به تازگی هنرمندان Kolesa.ru تصمیم گرفتند تصویر رندر هیوندای النترا فیس لیفت را منتشر کنند. نقطه عطف طراحی نسخه فیس لیفت جلوپنجره کاملا جدید است که از زبان طراحی نسل فعلی هیوندا بهره می‌گیرد.

هیوندا النترا

در رندر طراحی جلو خودرو برگرفته از طراحی جلوپنجره مینی ون هیوندا Staria است. به شکلی که شاهد یک جلوپنجره بزرگ با چراغ LED خطی هستیم که سراسر جلوپنجره را دربرگرفته است. دو چراغ هم در قسمت پایین این نوار LED تعبیه شده است. نوار LED موجود در این طراحی مشابه آن چیزی بوده که در Kona هم شاهد هستیم.

طراحی بخش عقب در رندر منتشر شده چندان متفاوت نیست و بیشتر تغییرات به بخش جلو مربوط می‌شود. البته تغییر قسمت عقب شامل دیفیوزر متفاوتی است که در نسل فعلی شاهد نیستیم. به طرو کلی اگر هیوندا چنین تغییراتی اعمال کند می‌توان النترا فیس لیفت یک گزینه متفاوت نسبت به مدل نسل فعلی دانست.

هیوندا النترا

در بخش فنی، مدل پایه دارای یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی بوده، در حالی که مدل برقی دارای موتور 1.6 لیتری است. یک مدل توربوشارژر که در نسخه N تعبیه می‌شود نیز با قدرت 286 اسب بخار در کار است. افراد می‌توانند خودرو را با گیربکس شش سرعته دستی یا اتوماتیک دوکلاچه انتخاب کنند.

این هنوز یک پیش‌نمایش بسیار اولیه از ظاهر النترا به‌روزرسانی شده است، اما با دیدن اینکه چگونه هیوندای آزارا- گرنجور جدید یک نمای جلوی جسورانه با الهام از Staria دریافت کرد، منطقی به نظر می‌رسد که هیوندای از زبان طراحی مشابهی برای سدان‌های فیس لیفت یا جدید آینده خود پیروی کند. هیوندای سوناتا فیس لیفت نیز احتمالا چنین سبک طراحی بدست آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید