انتشار تصویر رندر از هیوندا النترا N کوپه/ خودرو وحشی هیوندا در راه است

    کد خبر :974095
النترا N کوپه

در حالی که بیشتر خودروسازان سعی دارند مدل‌های کمتری به بازار ارائه دهند، اما هیوندا با سابقه درخشان چنین تصمیمی نداشته و حتی به دنبال گسترش هم است.

بازتاب- مدل N این کمپانی به مدل‌های اسپرت و با عملکرد بالا اختصاص دارد که بزودی یک عضو جدید پیدا خواهد کرد. عضوی که هیوندا النترا N کوپه نامیده شده و از طراحی و پیشرانه قابل توجهی برخوردار است.

تاکنون شایعاتی درباره این مدل دریافت کردیم اما اکنون تصاویر رندری از این محصول آینده هیوندا منتشر شد. خودرویی که طبق تصاویر دو درب بوده و چراغ جلو LED نواری شکلی را همچون هیوندا آزرا کسب خواهد کرد.

النترا N کوپه

در عقب نیز طراحی چراغ آن به مانند النترا نسل جدید است. مشخص نیست کوپه النترا N چه زمانی معرفی و عرضه خواهد شد. زیرا هیوندا هیچ تایید یا تکذیبی در این رابطه نداشته و باید منتظر ماند تا اخبار موثقی دردسترس قرار گیرد.

اما اگر شرکت کره‌ای چنین محصولی را در دستور کار خود قرار داده باشد، بی شک مدلی سریع خواهد بود و از آیرودینامیک بالایی بهره خواهد برد. پیشرانه ولستر N و کونا N نسل فعلی بیش از 280 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. بدون شک النترا مدل سریع‌تری خواهد بود و حداقل پیشرانه توربوشارژ 300 اسب بخاری شامل آن خواهد شد.

در هر صورت باید منتظر ماند تا کره‌ای‌ها اطلاعاتی درباره این مدل ارائه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید