آئودی TT بیست و پنج ساله شد

    کد خبر :1028222

آئودی TT بیست و پنج ساله شد و سال 2023 آخرین سال تولید TT محسوب می‌شود، ما انتظار داریم این خودرو را در آینده ببینیم، اگرچه مدل بعدی یک خودروی الکتریکی خواهد بود و ممکن است با نام دیگری عرضه شود.

بازی- آئودی 25 سالگی TT را جشن می‌گیرد، اولین نسل TT به همراه TTS Roadster Final Edition و TT RS Iconic Edition را برای عکاسی نهایی انتخاب کرد. اندرو دویل، مدیر آئودی بریتانیا، می‌گوید:

«TT در دهه نود یک مدل محوری برای آئودی بود و ما هنوز هم پس از گذشت تقریباً سه دهه پس از اینکه خودروی مفهومی اصلی یک شبه به یک حس تبدیل شد، در حال غوطه‌ور شدن آن هستیم. این یکی از کاتالیزورهای کلیدی در پس تحول باورنکردنی بود که برند ما در ربع قرن گذشته متحمل شده ، و در این سالگرد ویژه، تاریخ و میراث آن بسیار شایسته جشن است.

 

آئودی TT

 

در طول زندگی رنگارنگ خود، TT مورد علاقه خاص طرفداران خودروهای پرفورمنس در بریتانیا بوده، که به طور مداوم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خود رتبه‌بندی شده است. به طور کلی، در طول سه نسل و با در نظر گرفتن هر نوع از جمله S و RS، در مجموع بیش از 157000 هزاردستگاه آن به تولید رسید.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد آئودی TT را در وب سایت آئودی پیدا کنید. برند آلمانی هر سال محصول جدیدی برای ارائه داشته و TT هم تاکنون چند مدل فیس لیفت و نسل جدید پیدا کرده که در نوع خود قابل توجه محسوب می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر درباره نسل بعدی باید منتظر ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید