بازسازی یک فیلم قدیمی با بازی بازیگر زن سرشناس

    کد خبر :534429

«زیبای سیاه» یک فیلم کلاسیک اقتباسی این بار با نقش آفرینی کیت وینسلت دوباره ساخته می‌شود.

رمان کلاسیک «زیبای سیاه» نوشته آنا سیول نویسنده بریتانیایی که سال ۱۸۷۷ با تمرکز بر زندگی اسب‌ها نوشته شده بود، بار دیگر در قالب یک فیلم سینمایی ساخته می‌شود.

بازیگران این فیلم قرار است مکنزی فوی و کیت وینسلت بازیگر برنده اسکار باشند.

«زیبای سیاه» در زمان انتشارش در سال ۱۸۷۷ به سرعت پرفروش شد و نویسنده آن پنج ماه بعد از انتشار کتاب درگذشت. این کتاب تنها کتاب پرفروش این نویسنده است. با فروش پنجاه میلیون نسخه از این کتاب در سال‌هایی که گذشت، این کتاب در زمره یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های کل دوران قرار می‌گیرد.

داستان این کتاب از زبان یک اسب سیاه که ابتدا «دارکی» و بعد «زیبای سیاه» نامیده شد، بیان می‌شود و به بیان درد و رنج اسب‌ها در قرن نوزدهم می‌پردازد و بدرفتاری با آنها را روایت می‌کند.

اشلی ایوس سازنده «بلوغ» کارگردان فیلم جدید «زیبای سیاه» خواهد بود. او این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای که خودش با اقتباس از رمان سیول نوشته است می‌سازد. این فیلم همچنان راوی داستان زندگی این اسب از زبان خود اوست؛ با این تفاوت که این اسب یک اسب وحشی است که در چراگاه‌های وایومینگ زندگی می‌کند.

در این فیلم وینسلت صداپیشه اسب سیاه خواهد بود و به جای او داستان فیلم را روایت می‌کند.

مکنزی فوی در نقش دختر ۱۷ ساله‌ای بازی می‌کند که پیوندش با اسب سیاه به او کمک می‌کند تا با غم درگذشت والدینش کنار بیاید.

این فیلم هفته آینده در جشنواره فیلم کن معرفی و امتیاز پخش آن برای فروش ارائه می‌شود.

از این کتاب تاکنون چند بار اقتباس سینمایی و تلویزیونی شده است که جدیدترین آن در سال ۱۹۹۴ بود و شأن بین و دیوید تولیس در آن بازی کرده بودند و آلن کومینگ صداپیشه اسب بود. در کتاب اصلی اسب مونث است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید