بازداشت ۱۲ اخلالگر ارزی در تهران

  • اجتماعی
  • چهارشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۹ ۱۶:۳۵
    کد خبر :744738

سردار حسین رحیمی در حاشیه بازدید از محله شوش، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ادامه طرح پاکسازی مناطق شوش، مولوی، هرندی و دروازه غار و تثبیت این اقدام که از روز 7 بهمن 97 آغاز شد، کارهای زیاد و عملیاتهای فراوانی برای برخورد با معتادان متجاهر، قاچاقچیان عمده و خرده‌فروش موادمخدر صورت گرفته است.

رئیس پلیس تهران افزود: وضعیت این مناطق نسبت به پیش از آغاز طرح پاکسازی بسیار بهتر شده البته دنبال تثبیت این وضعیت هستیم، مردم عزیز این منطقه نگران هستند که خرده‌فروشان موادمخدر و معتادان متجاهر، مجدداً این مناطق را آلوده کنند و انصافاً نگرانی آنها به حق است.

وی تصریح کرد: بر اساس جلسه امروز که با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف اعم از دادستانی، سپاه و شهرداری برگزار شد، تقسیم وظایف برای اجرای موضوع مهم تثبیت وضعیت این مناطق صورت گرفت و بنابر قول دادستان محترم تهران، اگر دستگاهی از انجام وظیفه و مأموریت خود کوتاهی کند، قطعاً تحت پیگیرد قضائی قرار می‌گیرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه معاون محترم دادستان تهران و نیروی انتظامی برای پاکسازی این مناطق شبانه‌روز پای کار هستند، بیان کرد: تنها پای کار بودن دادستانی و نیروی انتظامی کافی نیست؛ در صورت عدم فعالیت سایر دستگاه‌ها، اقدامات نیروی انتظامی نیز نتیجه‌بخش نخواهد بود و با هماهنگی و هم‌افزایی دنبال سر و سامان دادن وضعیت این مناطق هستیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا؛ رحیمی درباره نوسانات بازار ارز و برخورد با اخلالگران بازار ارز نیز گفت: ما به طور مستمر و مرتب دستگیری اخلالگران ارز و سکه را دنبال می‌کنیم و در این رابطه نیز روز گذشته 12 نفر را بازداشت کردیم و مقادیر زیادی وجوه خارجی و دستگاه پوز از آنها کشف شد همچنین با کار اطلاعاتی، دقت، مدارک و مستندات در پی این هستیم که اثبات کنیم این افراد در بازار اخلال به وجود می‌آورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید