ایوب بهتاج: جانشین دژاگه بازی خوبی انجام خواهد داد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۷ ۱۰:۱۰
    کد خبر :497340

ایوب بهتاج، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز گفت: مطمئن باشید هر بازیکنی در بازی با سپاهان جانشین اشکان دژاگه شود، بازی خوبی انجام خواهد داد.

ایوب بهتاج درباره دیدار تیم تراکتورسازی تبریز مقابل سپاهان اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: تیم ما تمرینات خود را به خوبی انجام می‌دهد و کاملاً آماده این بازی است. ان‌شاءالله تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را برابر سپاهان کسب کنیم. درست است ما دژاگه را در این مسابقه نداریم، اما سایر بازیکنان تلاش خواهند کرد تا با عملکرد خوب خود، نتیجه مطلوبی کسب کنند. مطمئن باشید هر بازیکنی جایگزین دژاگه شود بازی خوبی انجام خواهد داد.

«تراکتورسازی در هفته نوزدهم در حالی که می‌توانست با پیروزی مقابل سایپا به تیم‌های بالانشین نزدیک شود،‌ متوقف شد، آیا فکر نمی‌کنید برای قهرمانی باید امتیازات خارج از خانه را هم جمع‌آوری کنید؟»، وی در واکنش به طرح این سؤال گفت: بله،‌ دقیقاً همین‌طور است. این بازی‌ها فرصت‌هایی است که ما از دست می‌دهیم. باید با تمرکز بالا وارد زمین شویم و امتیازات کامل را در این هفته‌ها جمع‌آوری کنیم. امیدواریم این مشکل هم رفته رفته برطرف شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد محرومیت اشکان دژاگه و اعتراض این باشگاه به این موضوع گفت: در این مورد کارشناسان داوری نظر بدهند بهتر است.

بهتاج در مورد آخرین وضعیت لی هری اروین نیز یادآور شد: کارهای مربوط به این بازیکن به صورت طبیعی در حال طی شدن است و باید منتظر باشیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید