این گوشی اقتصادی قابلیتی شبیه آیفون اپل دارد

    کد خبر :1045389
گوشی اقتصادی

شرکت چینی آیتل به تازگی از گوشی اقتصادی جدیدی رونمایی کرد که به عنوان P55 پلاس شناخته شده و سخت افزار قابل قبولی دارد.

بازتاب- ماه گذشته، گوشی هوشمند آیتل P55پلاس در پایگاه داده کنسول Google Play مشاهده شد. این دستگاه اکنون در آفریقا به صورت رسمی معرفی شده است. برخی از ویژگی‌های برجسته آن عبارتند از: صفحه نمایش 90 هرتزی، پردازنده Unisoc، تا 256 گیگابایت حافظه داخلی و شارژ سریع 45 واتی.

آیتل P55+ دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با حفره دوربین وسط است که وضوح HD+ (720 x 1612 پیکسل) و نرخ نوسازی 90 هرتز را ارائه می‌دهد. این دستگاه با سیستم‌عامل اندروید 13 و رابط کاربری سفارشی Itel همراه بوده که از نوار داینامیک هم دارد که عملکردی مشابه داینامیک آیلند آیفون اپل را انجام می‌دهد.

در بخش سخت افزاری، این گوشی 4G با چیپست Unisoc T606 همراه بوده و در سوی دیگر باید به 4 گیگابایت / 8 گیگابایت رم، حداکثر 8 گیگابایت رم مجازی و 128 گیگابایت / 256 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. همچنین شامل باتری 5000 میلی آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 45 واتی هم می‌شود. به گفته itel، حدود 30 دقیقه طول می‌کشد تا گوشی به 65 درصد شارژ برسد و در 75 دقیقه به طور کامل نیز شارژ می‌شود.

گوشی اقتصادی

در بخش جلو، P55+ دارای یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بوده و پنل عقب آن دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز هوش مصنوعی و فلاش LED است. این دستگاه ویژگی‌های دیگری مانند دو سیم کارت، 4G VoLTE، Wi-Fi، بلوتوث، GPS، اسلات کارت microSD، پورت USB-C، جک 3.4 میلی‌متری صدا و باز کردن قفل با چهره را ارائه می‌دهد. انتظار می‌رود آیتل P55+ با قیمت 140 دلار در آفریقا عرضه شود. این مدل در رنگ‌هایی مانند آبی گلکسی، سبز سلطنتی و بنفش شهابی عرضه خواهد شد.

شرکت آیتل همیشه مدل‌هایی خوش قیمت را با ویژگی‌ هیجان انگیز راهی بازار می‌کند و مدل جدید نیز از این قاعده مستثنی نیست. احتمالا بزودی باید شاهد مدل‌های بیشتری بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید