این گوشی دارای دوربین با زوم 200 برابری است

    کد خبر :1045159
گوشی

شرکت ویوو پیشتر گوشی ایکس 100 پرو پلاس را معرفی کرد که از دوربین باکیفیت و طراحی حرفه‌ای هم برخوردار است.

بازتاب- گوشی ویوو X100 Pro Plus مدت‌هاست که با یک «تله‌فوتو» 200 مگاپیکسلی شناخته می‌شود و اولین بار در صنعت چنین دوربینی مورد استفاده قرار گرفته است. طبق داده‌های اخیر، از جمله موارد دیگر، حداکثر تقریب را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد.

افشاگر صنعت Digital Chat Station می‌گوید که دوربین‌های 200 مگاپیکسلی امکان زوم 200 برابری را دارند. بیایید به شما یادآوری کنیم که اکنون حداکثر زوم 120 برابری است، اگرچه بسیار نادر بوده و اغلب سازندگان 100 برابر را به عنوان بزرگ‌ترین آنها اجرا می‌کنند.

با این حال، همانطور که می‌دانیم، سناریوهای کمی وجود دارد که می‌توان از زوم 100 برابری به هر طریقی استفاده کرد و هنوز سوالات بیشتری در مورد 200 برابر وجود دارد. از سوی دیگر، ویوو X100 Pro عکاسی با زوم را به سطح جدیدی رسانده است، بنابراین شاید برادر بزرگ‌تر آن بتواند با زوم 200 برابری شگفت‌زده کند.

گوشی

افشاگر Digital Chat Station پیشتر اولین شرکتی بود که مشخصات و تاریخ عرضه Redmi K30، K40، Xiaomi Mi 10 و Mi 11 را به طور دقیق گزارش کرد. حال باید دید دیگر چه برندهایی چنین حسگر حرفه‌ای دوربین را در گوشی خود به کار می‌گیرند. ویوو هر سال نسل جدیدی از پرچمداران شگفت انگیز خود را معرفی کرده و عرضه می‌دارد.

پیش بینی شده بزودی گوشی‌های هیجان انگیز بیشتری از سوی این برند چینی ارائه شود. سری ویوو ایکس 100 پیشتر معرفی و در بازار چین عرضه شدند و انتظار داریم اوایل 2024 راهی بازار جهانی شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید