سامسونگ حسگرهای دوربین هیولا می سازد

    کد خبر :1044809
سامسونگ

شرکت سامسونگ یکی از برندهای بزرگ تولیدکننده حسگر دوربین است و به تازگی فاش شد که قصد دارد تحولی در تولید خود ایجاد کند تا سونی را کنار بگذارد.

بازتاب- طبق گزارش‌ها، سامسونگ در حال کار بر روی یک سنسور تصویر جدید با هوش مصنوعی یکپارچه است. برای این کار، سنسور باید به ریزپردازنده و حافظه اختصاصی خود مجهز باشد، اما پیشتر چنین راهکارهایی را از سونی دیده بودیم.

سامسونگ اخیراً فناوری Zoom Anyplace را معرفی کرده که از هوش مصنوعی پشتیبانی می‌کند. شاید این شرکت بخواهد این فناوری به طور مستقل و بدون استفاده از چیپ اصلی، مستقیماً روی سنسور دوربین کار کند. هنوز مشخص نیست که چنین سنسورهایی چه زمانی در بازار عرضه می‌شوند، اما می‌توان با اطمینان فرض کرد که سامسونگ گوشی هوشمند پرچمدار بعدی خود، گلکسی اس اولترا، را به چنین سنسوری مجهز خواهد کرد.

 سامسونگ

البته سری گلکسی اس 25 محتمل‌تر است زیرا سری اس 24 بزودی معرفی شده و فرصتی برای سامسونگ باقی نمی‌گذارد تا آن را در این خانواده پرچمدار تعبیه کند. در دیگر خبرها سری اس 24 با هوش مصنوعی همراه بوده و 17 ژانویه یا 27 دی رونمایی خواهند شد.

این سه گانه سه مدل پلاس، استاندارد و اولترا دارد. بنابراین می‌توان انتظار پرچمداران به شدت قدرتمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی را داشت. شایان ذکر بوده که برند کره‌ای در نظر دارد تا دوربین بهبودیافته و طراحی بهتر از نسل قبل را برای این مدل‌های جدید لحاظ کند.

پیدا نیست سری اس 24 چه ویژگی‌هایی ارائه داده و آیا اطلاعات تاکنون منتشر شده به حقیقت تبدیل می‌شود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید