ساندبار ریزر Leviathan V2 Pro با ردیابی سر صدا بهتری تولید می‌کند

    کد خبر :965879

ریزر در رویداد CES 2023 از مجموعه‌ای محصولات جدید رونمایی کرد. این برند لپ تاپ‌های Blade 16 و Blade 18 را در کنار ساندبار Leviathan V2 Pro رونمایی نمود.

بازتاب-Leviathan V2 Pro مطمئناً یک محصول نوآورانه است که توسط این برند در طی رویداد معرفی شده است. از حرکت برای ردیابی سر کاربر استفاده می‌کند و سپس خروجی صدا را بر اساس آن بهینه می‌سازد. ساندبار برای هر کاربر روزمره در نظر گرفته نشده، بلکه هدف آن ارائه صدای فشرده و کم حاشیه برای گیمرهای رایانه شخصی است.

Razer می‌گوید که Leviathan V2 Pro که با همکاری THX و Audioscenic توسعه یافته، می‌تواند کاربر را با صدای سه‌بعدی با ترکیب صدای فراگیر شکل‌دهنده پرتو با فناوری هوش مصنوعی ردیابی سر، احاطه کند. ساندبار می‌تواند صدا را با تنظیم پرتوهای صوتی در موقعیت شنونده در زمان واقعی به لطف یک دوربین IR یکپارچه که می‌تواند مکان کاربر را تشخیص دهد، بهینه سازد.

ریزر Leviathan V2 Pro

قابلیت صدای سه بعدی دارای دو حالت است: بلندگوهای مجازی صوتی فضایی THX برای صدای چند کاناله که یک اتاق را مانند سیستم سینمای خانگی پر می‌کند و هدست مجازی صوتی فضایی THX برای استریو که طبق گزارش‌ها صدای موقعیتی را که معمولاً در هدست‌ها شنیده می‌شود شبیه‌سازی می‌کند.

همچنین دارای افکت‌های نورپردازی Chroma RGB قابل تنظیم است که در 30 منطقه نوری مجزا پخش می‌شود. یک ساب ووفر نیز با Leviathan V2 Pro برای بهبود بیس موجود همراه است. در پشت ساندبار، یک ورودی اختصاصی 3.5 میلی‌متری برای ساب ووفر، یک اتصال 3.5 میلی‌متری دوم برای هدفون، یک رابط آداپتور برق و یک پورت USB-C برای اتصال به رایانه شخصی شما وجود دارد. Leviathan V2 Pro همچنین با بلوتوث 5.0 سازگار است.

با کاهش قیمت، ریزر Leviathan V2 Pro با قیمت فوق العاده 399 دلار به فروش می‌رسد. این گجت در فوریه 2023 به فروش می‌رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید