تلویزیون بزرگ 97 اینچی اولد ال‌جی به سیم نیازی ندارد

    کد خبر :965745
ال‌جی

CES 2023 معمولاً بهترین زمان برای سازندگان تلویزیون است تا سری تلویزیون‌های آینده خود را تبلیغ کنند. نمایشگاهی که در آن شاهد محصولات منحصربفردی هستیم. جدیدترین تلویزیون ال‌جی تنها یکی از این دستگاه‌هاست که حجیم است و می‌تواند ویدیو و صدا را بدون سیم دریافت کند.

بازتاب-ال‌جی Signature OLED M یک تلویزیون 97 اینچی است که از وضوح 4کی پشتیبانی می‌کند. همانطور که قبلا ذکر شد، می‌تواند صدا و تصویر را به صورت بی سیم ارائه دهد و این یعنی برخلاف سایر تلویزیون‌ها خبری از کابل در روی تلویزیون نیست. همانطور که در تصویر قابل مشاهده است، دستگاه می‌تواند این کار را به لطف یک باکس فرستنده HDMI بی سیم (معروف به “Zero Connect”) انجام دهد.

ال‌جی

باکس Zero Connect دارای سه پورت HDMI است که همه آنها قادر به رزولوشن 4کی با فرکانس 120 هرتز هستند و این گزینه خوب (البته گران قیمت) برای کسانی است که تلویزیونی می‌خواهند که از مزایای کامل PS5 و Xbox Series X استفاده کند. ال‌جی نیز تایید کرده است. این تلویزیون از فناوری‌های AMD FreeSync و Nvidia G-Sync پشتیبانی می‌کند.

ال‌جی هنوز تاریخ عرضه Signature OLED M را اعلام نکرده است و مشخص نیست با چه قیمتی به فروش خواهد رسید. اگرچه این تلویزیون احتمالاً ارزان نخواهد بود زیرا سری Signature می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، یکی از این محصولات در سری Signature شامل ال‌جی Signature OLED R آینده‌نگرانه بوده و با قیمت 100 هزار دلار عضه شد. بنابراین با تلویزیون گران قیمتی از سوی شرکت کره‌ای رو به رو هستیم.

ال‌جی

باید منتظر ماند تا بزودی شاهد عرضه این محصول جدید و منحصربفرد باشیم. مدلی که وضوح تصویر خیره‌کننده داشته و تجربه کاربری تمام عیار نیز ارائه می‌دهد. ال‌جی در CES 2023 تلویزیون‌های متعددی با فناوری‌های نسل جدید به نمایش گذاشته و این مدل هم یکی از پرچمداران غرفه ال‌جی بود. انتظار داریم بزودی محصولات بیشتری از این برند شاهد باشیم.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید