اپل اواخر امسال مک بوک ایر 15 اینچی معرفی خواهد کرد

    کد خبر :965998
مک بوک ایر

هر سال اپل نسل جدیدی از لپ تاپ‌های مک بوک خود را معرفی می‌کند. برای سال 2023 هم تصمیم داشته چند مدلی از جمله مک بوک ایر 15 اینچی را رونمایی کند.

بازتاب-اپل با معرفی دو مدل جدید، از جمله یک مدل کوچک‌تر 12 اینچی و یک مدل بزرگ‌تر 15 اینچی، روی اصلاح سری تولید مک بوک ایر خود کار کرده است. اکنون، گزارش جدیدی از مارک گورمن از بلومبرگ ادعا می‌کند که مدل 12 اینچی امسال عرضه نمی‌شود، اما انتظار داریم نسخه مک بوک ایر 15 اینچی اواخر امسال به صورت رسمی معرفی شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این مک بوک ایر 15 اینچی آینده فاش نشده است. با این حال، راس یانگ، تحلیلگر صفحه نمایش، قبلا گفته بود که اپل تولید پنل‌های صفحه نمایش 15.5 اینچی برای مک بوک ایر را در سه ماهه اول سال 2023 آغاز خواهد کرد. اگر جدول زمانی بدون تغییر باقی بماند، دستگاه می‌تواند به‌زودی بهار امسال به طور رسمی عرضه شود.

مک بوک ایر

با توجه به اینکه مک بوک ایر اخیراً بروزرسانی شده است، انتظار نداریم که این شرکت یک مدل بازطراحی شده را عرضه کند. بنابراین، دستگاه تقریباً همان طراحی مدل‌های فعلی را خواهد داشت. در بخش سخت افزاری، محصول آینده اپل می‌تواند از تراشه M2 یا پردازنده M2 Pro استفاده کند که اپل هنوز آن را اعلام نکرده است. انتظار داریم تراشه‌های جدید سری M2 به‌زودی معرفی شوند که در سال جاری قدرت چند دستگاه مک را تامین می‌کنند.

مک بوک ایر 12 اینچی که قبلاً اعلام شده بود امسال یا در سال 2024 عرضه می‌شود، دیگر در برنامه‌های کوتاه مدت این شرکت نیست و این بدان معناست که نباید منتظر معرفی زودهنگام آن بود. برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برند کوپرتینویی چه برنامه‌ای برای نسل بعدی لپ تاپ‌های مک بوک خود دارد. احتمالا سری مک بوک پرو جدید نیز امسال از راه خواهند رسید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید