اینستاگرام در حال توسعه رقیب توییتر است

    کد خبر :996168
اینستاگرام

اینستاگرام گویی  قصد دارد رقیب خود را برای وب سایت محبوب میکروبلاگینگ، همچون توییتر توسعه دهد.

بازتاب- این پلتفرم متعلق به متا طبق گزارش بر روی یک برنامه مبتنی بر متن مشابه در حال کار بوده، بنابراین انتظار داریم بزودی اخباری دردسترس قرار گیرد. برای کسانی که مطلع نیستند، توییتر یک برنامه موفق در بازار رسانه‌های اجتماعی بوده و به دلیل طراحی مبتنی بر متن بسیار محبوبیت پیدا کرد. اما این پلتفرم ممکن است به‌زودی رقبایی از سوی اینستاگرام پیدا کند.

زیرا اینستاگرام در حال توسعه چنین برنامه‌ای بوده و بزودی از راه می‌رسد. طبق یک گزارش جدید، برند رسانه اجتماعی متا در حال کار بر روی اپلیکیشن مخصوص بوده که به کاربران اجازه می‌دهد داده‌های متنی را ارسال کنند. این پست‌ها گویی دارای محدودیت کاراکتر تا 500 کاراکتر هستند.

این گزارش همچنین می‌افزاید که کاربران می‌توانند انواع دیگر رسانه‌ها مانند عکس‌ها، لینک‌ها و ویدیوها را که تا پنج دقیقه فاصله دارند از پست‌های متنی پیوست کنند. حتی به شما این امکان را می‌دهد که با سایر پست‌های متنی تعامل داشته باشید.  واضح است که برنامه کاملاً شبیه توییتر است، اگر از نظر طراحی رابط کاملاً یکسان نباشد. جالب اینجاست که این خبر همچنین پس از انتشار به‌روزرسانی‌ای منتشر شد که به کاربر اجازه می‌داد فایل‌های GIF را در نظرات ارسال کند.

اینستاگرام

سایر جزئیات قابل توجه به اشتراک گذاشته شده شامل یک فید متمرکز مشابه توییتر و اینستاگرام است که محتوای توصیه شده و پست‌های دنبال کننده را نشان می‌دهد. این برنامه حتی با یکپارچگی نزدیک با برنامه اینستاگرام وارد شده و همچنین به شما امکان می‌دهد اکانت اینستاگرام خود را همگام سازی کنید تا از ایجاد مشکل در تنظیم یک پروفایل جدید جلوگیری نماید. به عبارت دیگر، حتی می‌توانید با حساب موجود خود وارد این برنامه جدید شوید. این همه اطلاعاتی است که در حال حاضر داریم، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های بیشتر باید منتظر ماند.

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی تصویری است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط کوین سیستروم، مایک کریگر و مایکل بوشینسکی تاسیس شد. اینستاگرام از زمان آغاز به کارش به سرعت به یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی تبدیل شد و در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد.

امکانات اصلی اینستاگرام عبارتند از:

  • منتشر کردن تصاویر و ویدیوها: کاربران می‌توانند عکس‌ها و ویدیوهای کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای را منتشر کنند.

  • ویرایش عکس: ابزار ویرایش پیشرفته‌ای برای افکت دادن به عکس‌ها دارد.

  • استوری: یک ویژگی مشابه سناپ چت است که در آن کاربران می‌توانند پست‌های کوتاه مدت منتشر کنند.

  • فالو کردن: کاربران می‌توانند پروفایل دیگران را دنبال کنند و پست‌های آن‌ها را ببینند.

  • لایک دادن و کامنت گذاشتن: امکانات معمول برای واکنش نشان دادن به پست‌ها.

اینستاگرام به عنوان یک شبکه اجتماعی تصویری کار می‌کند و تمرکزش بر روی عکس و تصویر است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید