ایلین ور نمایشگر اولد ۵۵ اینچی خود را برای گیمرها معرفی کرد

    کد خبر :464700

CES فرصت مناسبی بود تا الین‌ویر، مانیتور ۵۵ اینچ 4K و اولد خود را بدون اعلام مشخصات فنی دقیق برای گیمرها معرفی کند.

عاشقان بازی‌های کامپیوتری با برند الین‌ویر به‌عنوان یک بازیگر قوی و قدیمی در این عرصه آشنا هستند. الین‌ویر علاوه‌بر لپ‌تاپ‌های جدید خود، نمایشگری ۵۵ اینچی را نیز با خود به CES و لاس‌وگاس آورده بود که به پنل اولد با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی مجهز شده است. نمایشگرهای اولد به‌دلیل کنتراست بالا، زاویه‌ی دید عالی و مهم‌تر از همه رنگ مشکی عمیق خود به‌راحتی جایگاه خود را در بین نمایشگرهای پرچم‌دار محکم کرده‌اند. الین‌ویر زبان طراحی محصولات جدید خود را «Legend» نامیده و این نمایشگر نیز با همین سبک طراحی روانه‌ی بازار خواهد شد. حلقه‌ی کشیده‌ی پشت دستگاه با نورهای مختلف روشن می‌شود و طراحی لپ‌تاپ‌ جدید Area 51m را در ذهن تداعی می‌کند.

ولدها ویژگی‌های ممتاز بسیاری نسبت‌به نمایشگرهای LCD سنتی دارند و بسیاری از سازندگان نمایشگر نیز به این مسئله واقف هستند؛ با این وجود قیمت بالاتر و پدیده‌ی ماندگی تصویر، مانع حضور جدی این تکنولوژی در مانیتورهای گیمینگ و لپ‌تاپ‌ها شده است. نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتزی این نمایشگر جدید کاملا برای گیمرها مناسب است اما باید تا زمان عرضه‌ی محصول برای نتیجه‌گیری درباره‌ی تأخیر ورودی و دیگر ویژگی‌‌ها صبر کرد.

هیچ اطلاعاتی درباره‌ی قیمت این محصول رسانه‌ای نشده است اما به احتمال فراوان برچسب قیمتی این محصول، رقمی بیش از ۳۰۰۰ دلار را نشان خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید