بررسی گوشی ایسوس ROG Phone 7

    کد خبر :1011691
ایسوس ROG Phone 7

شرکت ایسوس هر سال نسل جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی کرده و در بازار عرضه می‌دارد. سری مدل‌های گیمینگ این برند تحت عنوان ROG Phone عرضه می‌شوند و در این بین باید به ROG Phone 7 پرداخت.

بازتاب-این محصول ایسوس از بهترین سخت افزار و طراحی برخوردار بوده تا تجربه کاربری حرفه‌ای رقم زند. مدلی که بدنه‌ای از جنس فلز و شیشه داشته و در کنار آن پردازنده به شدت قوی شامل آن شد.

در ادامه با ROG Phone 7 بیشتر آشنا خواهیم شد.

 

طراحی و ساخت

 

ایسوس ROG Phone 7

 

گوشی ROG Phone 7 ابعاد 173 در 77 در 10 میلیمتری داشته و وزن 239 گرمی هم دارد. این گوشی بدنه آن از جنس آلومینیوم و شیشه است تا تجربه کاربری خوبی رقم زند. در سوی دیگر استاندارد IP54 داشته که موجب مقاومت بالا در برابر آب خواهد شد.

در طراحی شامل نمایشگر دارای حاشیه ساده داشته و عقب آن هم سه حسگر دوربین افقی با چراغ LED دارای قابلیت سفارشی سازی تعبیه شد. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بوده و پورت USB-C هم دارد.

دستگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون داشته و خبری از قابلیت ارتقا حافظه داخلی نیست. بنابراین باید آن را محصول پریمیوم ایسوس تلقی کرد.

 

نمایشگر و باتری

این محصول ایسوس از نمایشگر 6.78 اینچی امولد با نرخ نوسازی 165 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ بهره می‌برد. همچنین شدت روشنایی آن 1500 نیت است و وضوح تصویر FHD+ را دربرمی‌گیرد. دستگاه پوشش شیشه گوریلاگلس ویکتوس عرضه خواهد شد.

در بخش باتری یک پک 6000 میلی آمپرساعتی با سرعت شارژ 65 واتی به کار گرفته شد. بنابراین افراد می‌توانند در کنار نمایشگر سریع و روشن، یک باتری پرظرفیت با سرعت شارژ بالا را هم داشته باشند.

 

سخت افزار و دوربین

در بخش سخت افزاری ایسوس از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره گرفته که در کنار 256 تا 512 گیگ حافظه داخلی و 12 تا 16 گیگ رم قدرت بالایی می‌تواند از خود نشان می‌دهد.

در کنار سخت افزار بسیار قوی، باید به دوربین عقب سه گانه پرداخت که شامل حسگر اصلی واید 50 مگاپیکسل، حسگر اولتراواید 13 مگاپیکسل و حسگر ماکرو 5 مگاپیکسل اشاره کرد. دوربین سلفی یک حسگر 32 مگاپیکسل تلقی می‌شود.

دوربین عقب توانایی ضبط ویدئو 8کی داشته و دوربین جلو توانایی ضبط ویدئو 1080 پیکسل، بنابراین نیاز را به خوبی برآورده خواهد کرد.

 

ایسوس ROG Phone 7

 

نتیجه گیری

گوشی ایسوس یک نمونه کامل برای تجربه گیمینگ کم نقص است. دستگاه طراحی هیجان انگیز و حرفه‌ای ارائه می‌دهد. بنابراین نباید از کنار چنین مدلی به سادگی عبور کرد، به ویژه اینکه بهترین‌ها روی آن پیدا می‌شود.

برای کسب جزئیات بیشتر به سایت ایسوس مراجعه کنید.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید