فروش بسیار خوب بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه دسامبر

    کد خبر :678689

یکی از وب سایت‌های تحلیل آمار فروش عناوین رایانه‌ای به تازگی اعلام کرد که بازی Call of Duty: Modern Warfare در ماه دسامبر حدود ۷۸ میلیون دلار فروش داشته است.

به تازگی وب سایت SuperData آمار فروش بازی ،بازی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم کامپیوتر را در فضای مجازی منتشر کرده است که نشان می‌دهد این عنوان در مدتی کوتاه توانسته است به فروش بسیار خوبی دست پیدا کند؛ اما این شرکت اطلاعات دیگری نیز درباره فروش نسخه دیجیتالی بازی Call of Duty: Modern Warfare منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازی در ماه دسامبر حدود ۷۸ میلیون دلار فروش داشته است که بخش عمده‌ای از آن به عنوان سود به استودیو Infinity Ward تعلق دارد؛ لازم به ذکر است که این بازی در هنگام عرضه و در سال پیش حدود ۹۳ میلیون دلار فروش داشته است.

 

درآمد این بازی نسبت به سه ماهه قبلی حدود ۴ درصد رشد داشته است، هرچند از این عنوان غیر از این هم انتظار نمی‌رفت چرا که در حال حاضر عنوانی که توان رقابت با این بازی را داشته باشد در بازار وجود ندارد و به نوعی می‌توان گفت بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر یکه تاز بازار عناوین رایانه‌ای در سبک اکشن است. سودآوری این بازی صرفا به فروش آن محدود نمی‌شود و این بازی حتی از فروش Battle Pass سود بسیار زیادی را برای سازنده‌اش بدست می‌آورد.

 

بخش قابل توجه اینجاست که این عنوان به قدری برای گیمر‌ها جذاب واقع شده که با وجود اینکه شرکت اکتیویژن تمامی نقشه‌های بازی را به صورت رایگان در دسترس گیمر‌ها قرار می‌دهد، اما باز هم گیمر‌ها ترجیح می‌دهند Battle Pass را خریداری کنند تا به امکانات بیشتری در ازی دست پیدا کنند.

 

انتظار می‌رود شرکت اکتیویژن در آیده‌ای نزدیک بروزرسانی جدید را برای این عنوان آنلاین پرطرفدار عرضه کند تا از این طریق آمار فروش بازی بیش از پیش بالاتر رود. بازی Call of Duty: Modern Warfare در حال حاضر برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس گیمر‌ها قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید