ایلان ماسک و مارک زاکربرگ با هم نبرد خواهند کرد

    کد خبر :1003726

در روزهای گذشته ایلان ماسک، مارک زاکربرگ مدیرعامل متا را به مبارزه در قفس دعوت کرد تا او را وارد یک چالش کند. حال به تازگی زاکربرگ در استوری اینستاگرام خود از ماسک درخواست کرد مکان مبارزه را مشخص کند.

بازتاب- در حالی که به نظر می‌رسید این یک شوخی از جانب ماسک باشد، اما مارک زاکربگ آن را جدی گرفته و درخواست کرده که این مبارزه صورت گیرد. ماسک هم بیان داشت که مکان مبارزه Octagon Vegas خواهد بود.

این طور مشخص بوده هر دو نفر برای مبارزه آماده هستند اما پیدا نیست انجام خواهد گرفت یا خیر. به نظر می‌رسد که مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس فقط برای سرگرمی دست به کار نزدند، بلکه هدف آن انجام یک حرکت خاص است.

ایلان ماسک

در توییت بعدی ماسک، او مدعی شد که این حرکت عالی را انجام خواهد داد، او این حرکت را “والروس” می‌نامد، جایی که فقط بالای حریفش دراز کشیده و هیچ کاری انجام نخواهد داد. به عبارت دیگر، ایلان از قبل آماده است تا مدیر عامل متا را به چالش دعوت کند. در حال حاضر، مشخص نیست که چه کسی برنده خواهد شد، زیرا هر دو مبارز مزایای خاص خود را دارند. نکته جالب اینجا بوده که مارک زاکربگ در زمینه ورزش مبارزه ترکیبی هم فعالیت داشته که یک مبارزه تن به تن محسوب می‌شود.

مارک زاکربرگ، مؤسس و مدیرعامل متا است. او یک ایده‌پرداز و کارآفرین آمریکایی بوده که در سال 2004 فیسبوک را راه‌اندازی کرد. وی در 18 می سال 1984 در نیویورک متولد شد. او سال 2003 در هنگامی که دانشجو هاروارد بود، فیسبوک را ساخت و راه‌اندازی کرد. او در حال حاضر مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره متا بوده و سال 2018 چهارمین میلیاردر جهان بود.  در سوی دیگر ماسک هم یک کارآفرین بوده و در حال حاضر ثروتمندترین فرد جهان شناخته می‌شود.

تماش مبارزه این دو کارآفرین و از ثروتمندترین افراد جهان بسیار جالب خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید