ایلان ماسک و دستور اخراج کارکنان توییتر

    کد خبر :950235
ایلان ماسک

ایلان ماسک دستور اخراج کارکنان خود را از 29 اکتبر در توییتر صادر کرده است. این را نیویورک تایمز به نقل از منابع گزارش داد. به نظر رسیده ماسک قصد دارد تعدادی از کارکنان را بیکار کرده و به خارج کردن آنها بپردازد.

بازتاب-‌‌به گفته آنها، برخی از ادارات باید بیش از سایرین کاهش یابد. گفت و گوهای این آژانس نشان می دهد که از برخی مدیران این شرکت قبلاً لیستی از کارکنان برای اخراج خواسته شده است. تعداد کارکنان مشمول کاهش مشخص نشده است. حدود 7.5 هزار نفر در توییتر کار می کنند.

ایلان ماسک و دستور اخراج کارکنان توییتر

این روزنامه می نویسد، کارمندان باید قبل از اول نوامبر – تاریخی که کارگران کمک های بلاعوض را در قالب سهام شرکت دریافت می کنند، اخراج شوند، که بخش قابل توجهی از دستمزد آنها را تشکیل می دهد. با کاهش پیش از این تاریخ، ماسک می تواند از پرداخت کمک های مالی خودداری کند.

در 27 اکتبر، این کارآفرین معامله را برای خرید توییتر بست. از جمله نوآوری هایی که با ورود آن انتظار می رود، لغو عمل مسدود کردن دائمی کاربران است. ماسک اعلام کرد که در حال ایجاد یک شورای ویژه است که موضوع تعدیل توییتر را بررسی خواهد کرد. وی تاکنون قول داده که در این زمینه تصمیم جدی نگیرد. پیش از این، نیویورک تایمز گزارش داده بود که از برنامه نویسان توییتر خواسته شده است که کد نوشته شده را برای اثبات کار خود چاپ کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید