ایلان ماسک عضو هیئت مدیره توییتر نمی شود

    کد خبر :901245

پاراگ آگراوال، مدیر عامل توییتر، با انتشار پیامی اعلام کرد که ایلان ماسک به هیأت مدیره توییتر نخواهد پیوست. آگراوال هفته گذشته گفته بود که ماسک با توجه به خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر ممکن است به هیأت مدیره این شرکت بپیوندد. اما حالا به نظر می‌رسد که ماسک تمایلی به به این کار ندارد.

بازتاب البته لازم به ذکر است که پیوستن ماسک به هیأت مدیره توییتر مشروط به تائید اعضای هیأت مدیره و اخذ حداقل ۴ رای مثبت از ۹ رای بود. آگروال در پیام خود گفته است که درهای توییتر همیشه به روی سهام‌داران این شرکت، چه در هیأت مدیره باشند یا نه، باز است و ایلان ماسک حالا بزرگترین سهامدار ماست و ما پذیرای پیشنهادات و نظرات او خواهیم بود.

گفتنی است کسانی که عضو هیأت مدیره توییتر هستند نمی‌توانند بیش از ۱۴.۹ درصد از سهام این شرکت را در اختیار داشته باشند و شاید به همین‌خاطر ماسک از پیوستن به آن خودداری کرده است.

در هر حال، به نظر می‌رسد که حضور ماسک به عنوان بزرگترین سهام‌دار توییتر تغییراتی را در این شرکت ایجاد خواهد کرد. او هفته پیش با برگزاری یک نظرسنجی در توییتر، از کاربران خواست تا درباره اضافه شدن دکمه ویرایش توییت به توییتر نظر بدهند. او همچنین پیشنهاداتی برای سرویس توییتر آبی و همچنین تبدیل دفتر توییتر در سان فرانسیسکو به پناهگاهی برای افراد بی‌خانمان (!) داده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید