ایلان ماسک دانشگاه تاسیس می کند

    کد خبر :1041145
ایلان ماسک

برکسی پوشیده نیست که ایلان ماسک کارآفرین مطرح فناوری جنجالی است که تاکنون به دنبال عملی‌سازی پروژه‌های بلندپروازانه بوده و توانست به موفقیت‌هایی دست یابد.

بازتاب- ایلان ماسک در عملی‌سازی رویاهای خود کم نگذاشته و تاکنون توانسته به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. اکنون گزارش شده که این میلیاردر قصد دارد دانشگاه خود را تأسیس کند.

رسانه بلومبرگ اظهارنامه‌های مالیاتی ماسک را تجزیه و تحلیل کردند و شواهدی پیدا شده که نشان می‌دهد او قصد دارد یک مدرسه ابتدایی و متوسطه را در آستین تگزاس افتتاح کند که سپس به یک دانشگاه گسترش خواهد یافت. این مؤسسه آموزشی عمدتاً بر STEM علوم طبیعی، فناوری، مهندسی و ریاضیات متمرکز خواهد بود.

 

ایلان ماسک

 

خود ماسک هنوز درباره این موضوع صحبتی نکرده، بنابراین معلوم نیست انگیزه او چیست. با این حال، طبق رفتار او، اکنون که اطلاعات عمومی شده، ممکن است کارت‌های خود را فاش کند.

ایلان ماسک تاکنون شرکت‌های مختلفی تاسیس کرده که باید به ایکس یا همان توییتر سابق، اسپیکس ایکس، تسلا و برخی دیگر اشاره کرد. این کارآفرین توانسته به دستاوردهای بزرگی دست یابد و موفقیت‌هایی را شامل حال خود کند که در حال حاضر بسیار مطرح و مشهور است. حال باید دید این کارآفرین متولد آفریقای جنوبی چه برنامه‌ای در سر دارد و آیا می‌تواند دانشگاه خود را عملی سازد یا خیر.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید