اولین تصویر استون مارتین DBS 770 Ultimate Volante منتشر شد

    کد خبر :987580

هنگامی که استون مارتین DBS 770 Ultimate را در ژانویه معرفی کرد، یک نسخه کانورتیبل را معرفی کرد اما تنها نسخه کوپه بود که به نمایش درآمد.

بازتاب-برند لوکس بریتانیایی اکنون با رونمایی از Volante بسیار زیبا با طراحی بدون سقف، نظر هر فردی را به خود جلب می‌کند. این خودرو تنها 199 دستگاه از آن به تولید رسیده که نسبت به نسخه کوپه 300 دستگاهی، تیراژ کمتری دارد.

استون مارتین DBS 770 Ultimate Volante

هیچ نکته منفی در طراحی استون مارتین  DBS 770 Ultimate Volanteبه چشم نمی‌خورد. باید آن را یکی از سریع‌ترین خودروهای تولیدی استون مارتین دانست. در واقع، از یک موتور 5.2 لیتری 12 سیلندر ارتقا یافته با قدرت 770 اسب بخار قدرت می‌گیرد. هیولای توئین توربو گشتاور بزرگ 600 نیوتن متری داشته و دور موتور 1800 دور در دقیقه‌ای دارد.

استون مارتین سعی کرده بدنه جذاب با طراحی لوکس شامل این نسخه کند. خودرویی که تنوع رنگی بالایی نداشته و سعی شده از متریال فیبرکربن، کروم و برخی دیگر استفاده شود. علاوه بر این، DBS 770 Ultimate Volante می‌واند همراه با یک مجموعه چمدان چهار تکه همراه باشد.

 استون مارتین DBS 770 Ultimate Volante

تمامی تریم‌های این مدل از رینگ 21 اینچی با طراحی پیچیده چند پره برگرفته از آلیاژ برخوردار هستند که در در Valkyrie و Victor تعبیه شد. رینگ‌ها در رنگ‌های نقره‌ای ساتن یا مشکی ساتن بوده، که مدل دوم با روکش الماس‌کاری شده نیز عرضه می‌شود. استون مارتین برای خودروهایی با لاستیک پیرلی P Zero با ابعاد 265/35 R21 جلو و 305/30 R21 در عقب مناسب است.

تولید این مدل آغاز شده و اولین خودرویی که تحویل داده خواهد شد از سه ماهه سوم سال 2023 است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید