اورتور جانشین کنکورد در راه شرکت‌های هواپیمایی است

    کد خبر :933673
اورتور

بزرگترین شرکت هواپیمایی آمریکایی موسوم به امریکن ایرلاینز با توسعه دهنده نسل جدید لاینرها مستقر در شرکت Boom Supersonic در دنور برای خرید حداکثر 20 هواپیمای مافوق صوت به توافق رسیده است.

بازتاب-«امریکن ایرلاینز و بوم سوپرسونیک به تازگی توافق این شرکت هواپیمایی را برای خرید حداکثر 20 فروند اورتور با امکان خرید 40 فروند دیگر اعلام کردند. امریکن ایرلاینز قبلاً برای 20 فروند هواپیمای اول مبلغی غیرقابل استرداد پرداخت کرده است. انتظار می‌رود هواپیمای اورتور با سرعتی دو برابر سریع‌ترین هواپیماهای امروزی، مسافران را حمل کند.

اورتور جانشین کنکورد در راه شرکت‌های هواپیمایی است

درک کر، مدیر مالی امریکن ایرلاینز، گفت که این شرکت “به آینده می‌نگرد” و می‌تواند خدمات جدیدی را به مشتریان خود ارائه دهد. به گزارش بوم، تولید هواپیمای اورتور در سال 2025 آغاز می‌شود و حمل و نقل مسافر تا سال 2029 انجام می‌گیرد. این هواپیما با سرعت مافوق صوت 1.7 ماخ و برد 4250 مایل دریایی (7800 کیلومتر) بین 65 تا 85 مسافر را جابجا خواهد کرد. این هواپیمای مسافربری می‌تواند در کمتر از پنج ساعت از میامی به لندن پرواز کند و پرواز لس آنجلس به هونولولو سه ساعت طول خواهد کشید.

هواپیمای مافوق صوت بوم هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اخیراً نمونه اولیه هواپیما در یک تونل باد آزمایش شده و هنوز پرواز آزمایشی انجام نداده است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید