برزیل می‌خواهد طلا را توکن کرده و از بلاک چین استفاده کند

    کد خبر :933679
بلاک چین

جونیا واپیچانا، عضو اتاق نمایندگان برزیل، پیشنهاد کرد طلا را توکن کنند و از بلاک چین برای جلوگیری از استخراج غیرقانونی و فروش این فلز گرانبها استفاده شود. به گفته واپیچانا، این کشور باید بتواند فعالیت های استخراج طلا در قلمرو خود را کنترل نماید.

بازتاب- این لایحه قوانین جدیدی را با هدف معاملات با فلزات گرانبها و حمل و نقل آنها معرفی می‌کند. این لایحه همچنین به مبارزه با فعالیت‌های معدنی غیرقانونی در کشور کمک خواهد کرد. قانونگذار خاطرنشان کرد: حدود نیمی از طلای کشور به صورت غیرقانونی استخراج می‌شود. وی افزود که فعالیت‌های غیرقانونی استخراج معادن اثرات زیست محیطی صنعت معدن را بدتر کرده است.

بنابراین، واپیچانا پیشنهاد ایجاد یک سیستم واحد مبتنی بر بلاک چین را داد که در آن اطلاعات طلای استخراج شده وارد شده و فروش آن از طریق آن انجام شود. این مدیرارشد افزود: برای این کار لازم است اصلاحات لازم در قوانین کشور انجام شود.

ایده توکن کردن منابع طبیعی نیز در تابستان امسال با دولت جمهوری آفریقای مرکزی (CAR) مطرح شد. معتقد است که این امر باعث جذب سرمایه از سرمایه‌گذاران خارجی و تسریع پذیرش دارایی‌های رمزنگاری شده در کشور می‌شود. در سال 2020، جرمی آلر، مدیر عامل Circle، پیشنهاد کرد که ظرف چند سال، توکن‌سازی دارایی محبوبیت پیدا خواهد کرد، زیرا راهی موثر برای افزایش نقدینگی است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید